Superbike i konkurs?

Jag har varit inne i butiken kanske 10ggr fått hjälp 1 ggr, då beställde jag 1 par stövlar. skulle komma ett par dagar senare, vi ringer. dom har inte ringt än. detta var i maj månad. För min del har jag hittat alla alternativ till den butiken. Startar ni om får ni nog bli mer affärsmässiga. PS känner fler som upplevt ungefär samma om er. Sorry.DS

Janne

Hallå där, hur går det med mina grejjer jag "beställt" då? :D

Vi är snart tillbaka:yoparty

Tacka vet jag din mc center, efter allt man hört skulle jag aldrig köpa nånting via superbike. Ännu mindre serva min hoj där.

Jag har varit inne i butiken kanske 10ggr fått hjälp 1 ggr, då beställde jag 1 par stövlar. skulle komma ett par dagar senare, vi ringer. dom har inte ringt än. detta var i maj månad. För min del har jag hittat alla alternativ till den butiken. Startar ni om får ni nog bli mer affärsmässiga. PS känner fler som upplevt ungefär samma om er. Sorry.DS

Janne

Kan bara bekräfta via mina vänner. :tummenupp

Last edited:
Jag fäller väl inga tårar heller direkt. Hoppas det går bättre nästa gång iaf. Jobba lite med kundbemötandet. /konstruktiv kritik

Har aldrig haft problem på Superbike alltid fått det jag beställt alltid trevligt bemötande konstigt att det kan skilja så mycket från en till en annan:va

Tacka vet jag din mc center, efter allt man hört skulle jag aldrig köpa nånting via superbike. Ännu mindre serva min hoj där.

Kan bara bekräfta via mina vänner. :tummenupp

Jag var ute och spanade in det stället för två veckor sen. Kanontrevlig snubbe den där. Han har dessutom en kompis som kan ta hem begagnade hojar från Tyskland om man hittar nåt intressant på mobile.de. Han kör i container/lastbil och tar inte jättemkt i betalt. Kommer också serva där i fortsättningen.

Har aldrig haft problem på Superbike alltid fått det jag beställt alltid trevligt bemötande konstigt att det kan skilja så mycket från en till en annan:va

Jag har heller inte haft något som helst problem. Förutom att det tar lång tid innan någon svarar i telefon men det är samma på Yamahacenter.

Brukar väll alltid vara enkelt att hålla på och gnälla när det har gått dåligt för någon/något företag.

Jag har dock hört en del missnöjda kunder gällande långa leveranstider på reservdelar men jag vet när jag skulle ha en fjäder som satt utanpå kylarslangen till min hornet då fick jag vänta 10 veckor hos hondacenter. Same Same but diffrent. eller hur är det det sägs?

Hoppas dom kommer tillbaka igen i full kraft det behövs fler än honda och yamahacenter. Johans räknar jag inte ens har aldrig köpt något där så jag kan inte uttala mig bortsett från att det var ett jävla gnäll när man ville provköra lite.

/Oskar

Det kommer säkert att säljas liksom, dumt att inte göra det liksom...

Hur går det till?
Kan inte så mycket om företagsekonomi men man gör väl konkurs för att företaget inte kan betala sina skulder. Har ni fått in en ny investerare?

Jodå, visst är det så men säg att ericsson eller volvo går i konken, inte försvinner de från marknaden för det.
Finns alltid köpare till företag...

Jodå, visst är det så men säg att ericsson eller volvo går i konken, inte försvinner de från marknaden för det.
Finns alltid köpare till företag...

En koncern och en litet aktiebolag är väldigt olika saker,dessutom så har ju ingen uppenbarligen köpt Superbike då konkursförvaltaren fortfarande driver det.

Att ingen köpt det och förvaltaren forsätter att sälja ut saker ur bolaget tyder ju mer på att bolaget i sig är skuldsatt.

Sen att någon skulle vilja köpa ett litet kursat akitebolag är lika troligt som att jag vinner Motot GP...

Back