Supa sig full på tvål!!!???

Fryser man in en folköl och sen tinar den jävligt snabbt....då får man starköl! :fakta
Sen kan man röka vass, bananskal och torkad dill. Vilka effekter det har vete fan men vi hade kul under tiden vi provade.
Men tvål vetefan, ska aldrig säga aldrig, en kort period i livet provade man ju det mesta man råkade komma över...

Aldrig hört talas om att dricka tvål??? :brinnerup
Men nog testade man det mesta man kom över under de åren....
Jag kom inte över hb, folköl och liknande särskilt ofta, då tog man vad som fanns :gnissla :gnissla

alltså då man var 14 så svepte man ju brännvin på löpande band :fyllisar . Har kidsen inga connections nuförtiden? kanske borde börja bränna och sälja, finns stora pengar i det :)

hållundan skrev:
Så gjorde dom tydligen på GBGkalaset förra året oxå...

Varför inte tjöpa öl som alla andra normala folk. Tvål tvättar man händerna med, det lärde man sig när man var liten.

Det var väl på gbgkalaset för 2 år sen :mattias

Det verkar som om dom är lite efter :hihi

Själv vet jag att just "häxblandning" var en populär dryck i den åldern. (Blanda alla alkoholhaltiga drycker som fanns i föräldrarnas spritskåp).
Dock har ju jag aldrig testat detta :rolleyes:

Bara i Sverige...

Där jag bor sniffar 13-15 åringar Glaid (stavning). Det är en parfym som man sätter fast på väggen i toaletten och så trycker man på den så spryutar den ut en väl luktande doft. Gick reklam på tv, där en liten pojke satt på toan och tröck på en sådan.

Wiseguy skrev:
Det dom försökte bli fulla på är Alkogel handdesinfektionsmedel. Definitivt inget att rekomendera. :kocko

Nä det är ju inte tvål som de har satt i sig direkt. utan desinfektionsmedel.. upptäckte att det fanns sånt här på majorna för ett tag sen. men inte fan kan man få för sig att dricka skiten. :4skrika Måste ju smaka hmmm mindre gott..

oFFkeFF skrev:
Nja, 2-4 butandiol är ju iofs rengöringsmedel som omvandlas till GHB i kroppen.
Ingrediens i vissa tvålar, dock var det väl snarare så att det var slangspråk att man drack tvål.
Jo, det var syftet. Ganska omtalat i nyhetsmedierna för några år sen att det slank ner en del tvål och rengöringsmedel just pga att småttingarna trodde det skulle bli till ghb i kroppen. Möjligt att alkotvåldrickningen är mer omfattande numera.

Gulsnabbtrajja skrev:
Sen kan man röka vass, bananskal och torkad dill. Vilka effekter det har vete fan men vi hade kul under tiden vi provade.
Samt kanel, fast jag vet inte om det händer speciellt mycket annat än att det luktar som att man har bakat bullar.

hållundan skrev:
Då fiksar man dunken. Det kunde man okså när man var fjårton.

Edit: Eller folköl, så slipper man dö på kuppen.

Cp-stavning :fatta! :D

Tjöpa är favoriten just nu

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard