Supa sig full på tvål!!!???

Så gjorde dom tydligen på GBGkalaset förra året oxå...

Varför inte tjöpa öl som alla andra normala folk. Tvål tvättar man händerna med, det lärde man sig när man var liten.

hållundan skrev:
Då fiksar man dunken. Det kunde man okså när man var fjårton.

Edit: Eller folköl, så slipper man dö på kuppen.

Och så här ett år senare är du fortfarande full?

När jag var fjorton hade jag fan nästan blöjja. Sjukt vad allt går ner i åldrarna... Supa tvål började jag inte med förrens jag var 20.

En redig fylla i all ära men vafaan det kan ju inte va värt att dricka tvål?? Jag skulle inte dricka tvål för mindre än 1000 riksdaler i vart fall, näe tror inte ens jag skulle dricka tvål för 2000... Måste va ett helvete

EDIT: Stavfel rättat

heinz_p skrev:
Lite fattigt :rolleyes:

Men visst kan jag visa förståelse för dessa ungdomar. Dom har inga pengar, kan inte gå på systemet eller köpa ute => att man tar till en enkel och billig lösning som ändå ger en fylla (om nu det är det enda man är ute efter)
Parallell (stavning). Jag dricker fortfarande öl för att det är gott.

Må vara en mognadssak. Att bli "full" är en bonus, om än inte så dålig, men öl, bra drinkar och dansande damer är inte så pjåkigt...

BillSkullman skrev:
En redig fylla i all ära men vafaan det kan ju inte va värt att dricka tvål?? Jag skulle inte dricka tvål för minre än 1000 riksdaler i vart fall, näe tror inte ens jag skulle dricka tvål för 2000... Måste va ett helvete
Rapa en bubbla hade vart skoj iofs. Om det nu blir så, vad vet jag :va

Haha.. Hällundan kul att se en till nattuggla som sitter och läser o kommenterar allt på SH.. Uppdaterar minst en gång per 30 sekunder, fast nu e det läggdax så de e slut me det..

BillSkullman skrev:
Haha.. Hällundan kul att se en till nattuggla som sitter och läser o kommenterar allt på SH.. Uppdaterar minst en gång per 30 sekunder, fast nu e det läggdax så de e slut me det..
Ber om ursäkt för allt mitt spamande. Men så är livet just nu. Jag har inget. Bara önskar att jag får sålt min underbara hoj, så jag kan köpa en ny pärla...

:hej :)

Sov gött!

hållundan skrev:

Må vara en mognadssak. Att bli "full" är en bonus, om än inte så dålig, men öl, bra drinkar och dansande damer är inte så pjåkigt...

Det var just det jag ville framhålla. Att dessa ungdomar kanske inte har smaken som prio no. 1.

heinz_p skrev:
Det var just det jag ville framhålla. Att dessa ungdomar kanske inte har smaken som prio no. 1.
Jag är ung. Bara barnet faktiskt...

Öl ska man lära sig att älska redan vid tidig ålder. Låt "ungdomarna" smutta på "tvååttor" redan vid 14 års ålder, då slipper dom dricka tvål....

heinz_p skrev:

Det var 60% alkohol och de blanda med redbull, aldrig smakat men det finns ju chans att det var dugligt.

Det enda man undrar är vad för biverkningar resten av klabbet i saften var.

hållundan skrev:

Man är väl ändå bara ute efter yrseln? Annars kan det ju likväl vara.

Förr drack ju ungarna tvål för att få i sig GHB. Har lite svårt att förstå hur de tänker.

När man är 14 år ska man sitta hemma i soffan och titta på Razzel med mor och far. Inte ränna på festivaler och dricka bajamajatvål. :mattias

mb skrev:
Förr drack ju ungarna tvål för att få i sig GHB. Har lite svårt att förstå hur de tänker.

Nja, 2-4 butandiol är ju iofs rengöringsmedel som omvandlas till GHB i kroppen.
Ingrediens i vissa tvålar, dock var det väl snarare så att det var slangspråk att man drack tvål.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard