Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoJoman skrev:Var får jag tag på absint? Vill veta så man kan få nån brud att supa mig snygg
Å du anar inte hur fel du har mein freund, du tycker jag är snygg när du är nykterLånga farbron skrev:I ditt fall går det inte![]()

Starstriker skrev:Öh. Tycker den här diskussionen hör hemma i krökatråden!

JoJoman skrev:Å du anar inte hur fel du har mein freund, du tycker jag är snygg när du är nykter![]()
sluta nu! Låt oss fula låtsas att vi blir lite snyggare iallafall.Gustav1 skrev:Men om någon är SKITFUL, och blir 11% snyggare...öh..det går ju inte.![]()
11% snyggare än vad?
Sanningen är den att personen förblir obotligt jävla skitful. Så det så.
honkiie skrev:sluta nu! Låt oss fula låtsas att vi blir lite snyggare iallafall.
Precis, där bor man väl själv?spectre skrev:Vad spelar det för roll ifall man är ful eller inte ifall man bor i Älvsbyn?
Visst vi har en mil mellan varje hus och det är mörkt 99% av tiden på vintern men tjejer finns det faktiskt iallafall.Solid snake skrev:Precis, där bor man väl själv?
honkiie skrev:Visst vi har en mil mellan varje hus och det är mörkt 99% av tiden på vintern men tjejer finns det faktiskt iallafall.

Då finns de ju inte alls nån tjej i Älvsbyn nu?!Stefanp skrev:Jag kan bekräfta att det åtminstone finns en tjej i älvsbyn , Hon är på väg hit med en polare nu.
Men som Honkiie sa , låt oss fula få tro att vi blir snyggare,.

Mark skrev:Då finns de ju inte alls nån tjej i Älvsbyn nu?!![]()
Mark skrev:Då finns de ju inte alls nån tjej i Älvsbyn nu?!![]()
honkiie skrev:Vi har ju anna iaf, hon har riktigt fräsch kropp senast jag kollade.http://www.opium.se/viewtopic.php?id=2017
spectre skrev:Din teori kan stämma, för ett par år sedan på en fest lyckades jag ragga upp en riktigt snygg tjej, fick hem henne till mig och sen på morgonen när jag vaknade så var hon helt plötsligt skitful.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|