Sunkigaste krogen hos dig

En av de sämsta i Eskilstuna måste vara Blå Ängeln.
Funkar enbart om man gillar Finsk karaoke.

Annars finns ju också Leijon Bar för dom mindre kräsna om det inte var den skiten som brann upp för ett tag sen.

Kebab House i Karlstad är riktigt vidrigt faktiskt.
åkte från Sthlm i höstas till Värmland, drog hungrig från kontoret typ 17. När jag väl tuggat av mil till Karlstad så tänkte jag att här har de säkert bra och ocivilserad mat, men fy fan vad dålig kebab de hade. Borde anat oråd när de hade svensk servitris. På ett kebabhak. :3freak
1 Vad gör du i kista :3freak
2 Finns ingen god kebab där det inte finns kebabsvarvare = utanför större städer är det kört.

En av de sämsta i Eskilstuna måste vara Blå Ängeln.
Funkar enbart om man gillar Finsk karaoke.

Annars finns ju också Leijon Bar för dom mindre kräsna om det inte var den skiten som brann upp för ett tag sen.
:rofl Finsk kareoke? som i: http://youtube.com/watch?v=9Kr3PXqNPFo

Last edited:
ah..

starbar, slagsmål på dansgolvet efter fem minuter, billig öl, heltäckningsmatta och.. get ready for it.. kavajtvång!

finnes vid fridhemsplan

Vilken sten har du legat bakom?

Nej det är i centrum, som btw är helt ombyggt om du har missat det.
Riktigt fräscht och helt nytt är allt.

Jo att det är ombyggt har t om jag lagt märke till. Dock eftersom Löddes uteliv är rätt så begränsat därför brukar jag sällan besöka det då jag eftersträvar en rejäl fylla och har således ingen stor pejling på Löddes uteliv.

Det du kallar torget är nog söderhamnsplan (där alla parkerar hojarna) Och det finns 5 krogar inom 100 meter därifrån:hihi

Tror du syftar på kabysen (vaxholmshotel) Och det är ok men dyrt och lite äldre folk för att jag ska ha varigt något annat än fylle skjuts åt folk som varigt där.

Hirchenkeller/toxic är också skit cp vakter (kastar ut random personer ur toalett kön) otrevlig personal 100 spänn i entre för ett sunk ställe är det inte värt fula drinkhorer alldeles för hög musik dansgolvet är en korvfest.

Kabyssen var det jag menade, ja. Där har jag haft rätt skoj under mina dagar som Rindö-bo.

Inte riktigt lunchställe men i allafall korvmojen i Kisa.
Flertal anmärkningar på den.
Se till att ni har rätt uppsättning bakterier i magen innan ni går dit:D

Back