jag kastas om var 5;e sekund... det här meddelandet fick jag skriva i word och kopiera för att bara snabbt slänga in det i tråden innan jag kastas vidare till sunbikereklamen... sjukt jobbigt!
Tryck på det röda krysset annars

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag kastas om var 5;e sekund... det här meddelandet fick jag skriva i word och kopiera för att bara snabbt slänga in det i tråden innan jag kastas vidare till sunbikereklamen... sjukt jobbigt!
Fixa!!! Kommer aldrig köpa något av Sunbike. Inte för att detta är deras fel eller så, men jag får dåliga vibbar på grund av detta!![]()
men helvete märker nu at tjag kan inte skriva snabbsvar och int ehelelr använda mig av smileysarna..dvs inte klicka på dem utan jag måste skriva dem manuellthelvete.....på andra forum kunde jag inte ens öppna vissa snack...valde tillåt hela sidan på de forumet och då funkar det men här på SH kan jag ju inte välja det för då får jag ju upp sunbikeskiten...åhhhhhhhhh jävla frustreraaaande!!! ARG nu.....vad ar det för tecken på en sån smiley?????
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti