Sunbike reklamen?!

Status
Ej öppen för fler svar.
Satan! Tack vare allt skrivande blev jag nyfiken på att kolla in vad sunbike var för något...och gissa vad? Nu har min browser också börjat redirecta.
Damnit, nu blir det till att köra IE8 igen.

samma här,har testat med alla möjliga inställningar och blockeringar i firefox,men sunbike bilden kommer upp oavsett.Tänker inte installera noscript tillägget om det buggar ut en massa andra bra funktioner i forumet.Får väl hoppas och förlita mig på att Swedie tar hand om detta problemet och tar bort sunbike reklamen tills dom fixat sin bugg.

hahahahah den viktigaste smileysen elelr;)

Kanske inte den viktigaste, men av nån anledning den ända som fastnat i huvet. :tungan

Tog föresten bort noscript. Massa andra sidor som började krångla och orkade itne sätta mig in i vilka inställningar man kunde göra.

Men vad i helvete! fortfarande samma problem igen fast jag har installerat det där programmet?!! endra kommer jag inte in på sidan eller så blir det sunbike efter 2sec... Sunbike ligger grymt dåligt till nu

Men vad i helvete! fortfarande samma problem igen fast jag har installerat det där programmet?!! endra kommer jag inte in på sidan eller så blir det sunbike efter 2sec... Sunbike ligger grymt dåligt till nu

Hittills funkar "noscript" för mig men Sunbike kommer aldrig att sälja så mycket som ett dekaltrim till mig.

Det här med Noscrip var ju klockrent.. Ingen irriterande reklam längre, muahaha..
Sedan går det ju att anpassa och snabbt tillåta sidor man litar på (inte sporthoj då)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey