Suck!!!!

SnOOkIE

Blad(e) Lus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
snyft!!
Nån som kan hjälpa mig tyda några bokstäver!?

hade inbrott i båda mina bilar utanför huset inatt o de stod "kostke" skrivit i isen på rutan..... nån som vet vad de kan betyda!!

nu e jag trött på asen som inte kan låta mina grejjer vara dom skall få gå min benbrytarkurs om jag får reda på vem de är !!! :kulspruta

låter som ett rykst namn eller ord :confused:

asså.. fattar inte hur cp man får bli, vad kom dom åt?
dom börde DÖ :död ALLIHOPA!!! dra fram ett avsågat hagelgevär och kör upp det i röven om du får veta vilka...

:kulspruta is the only thing, tänk på att du kan få typ ryska maffian på dig eller nåt :eek:

Söker man efter ordet på Google får man mycket träffar på Polska sidor. Vad ordet betyder vet jag inte.

SnOOkIE skrev:
Nån som kan hjälpa mig tyda några bokstäver!?

hade inbrott i båda mina bilar utanför huset inatt o de stod "kostke" skrivit i isen på rutan..... nån som vet vad de kan betyda!!

nu e jag trött på asen som inte kan låta mina grejjer vara dom skall få gå min benbrytarkurs om jag får reda på vem de är !!! :kulspruta

F*n vad trist...blir så förbannad på alla som inte kan låta andras vara i fred :mad: "Kostke" är polska om jag inte minns helt fel, dock kommer jag inte på vad det betyder :(

mena mer om han hittade dom och skjöt av pungkulorna på dom eller nåt...

och polska är det Icke...inte ryska heller, fattar inte vad det kan vara.. :confused:

jävla hemliga pojkar, dom var väll alldeles för nerknarkade för att veta vad dom gjorde antar jag... fördjävligt! :kulspruta

Frågade precis min gamla klasskompis som är halvpolack men som kan polska..
Han var nästan 100 på att det betyder: lite.
Låter ju konstigt, men han var nästan helt säker..

har varit ute o cirkulerat på byn och hittade en bil som kom från skövde o när vi ringde polisen var dom grovt kriminella OCH knarkarsvin! dom bad oss åka hem o inte leta mer då det inte var några snälla pojkar vi hittat! MEN GÖTT ATT vi fick ett namn på svinet!

Hoppas dom tar dom på väg hem!

zZZZzzzZZZZzzz

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back