Suck!!!!

SnOOkIE

Blad(e) Lus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
snyft!!
Nån som kan hjälpa mig tyda några bokstäver!?

hade inbrott i båda mina bilar utanför huset inatt o de stod "kostke" skrivit i isen på rutan..... nån som vet vad de kan betyda!!

nu e jag trött på asen som inte kan låta mina grejjer vara dom skall få gå min benbrytarkurs om jag får reda på vem de är !!! :kulspruta

låter som ett rykst namn eller ord :confused:

asså.. fattar inte hur cp man får bli, vad kom dom åt?
dom börde DÖ :död ALLIHOPA!!! dra fram ett avsågat hagelgevär och kör upp det i röven om du får veta vilka...

:kulspruta is the only thing, tänk på att du kan få typ ryska maffian på dig eller nåt :eek:

Söker man efter ordet på Google får man mycket träffar på Polska sidor. Vad ordet betyder vet jag inte.

SnOOkIE skrev:
Nån som kan hjälpa mig tyda några bokstäver!?

hade inbrott i båda mina bilar utanför huset inatt o de stod "kostke" skrivit i isen på rutan..... nån som vet vad de kan betyda!!

nu e jag trött på asen som inte kan låta mina grejjer vara dom skall få gå min benbrytarkurs om jag får reda på vem de är !!! :kulspruta

F*n vad trist...blir så förbannad på alla som inte kan låta andras vara i fred :mad: "Kostke" är polska om jag inte minns helt fel, dock kommer jag inte på vad det betyder :(

mena mer om han hittade dom och skjöt av pungkulorna på dom eller nåt...

och polska är det Icke...inte ryska heller, fattar inte vad det kan vara.. :confused:

jävla hemliga pojkar, dom var väll alldeles för nerknarkade för att veta vad dom gjorde antar jag... fördjävligt! :kulspruta

Frågade precis min gamla klasskompis som är halvpolack men som kan polska..
Han var nästan 100 på att det betyder: lite.
Låter ju konstigt, men han var nästan helt säker..

har varit ute o cirkulerat på byn och hittade en bil som kom från skövde o när vi ringde polisen var dom grovt kriminella OCH knarkarsvin! dom bad oss åka hem o inte leta mer då det inte var några snälla pojkar vi hittat! MEN GÖTT ATT vi fick ett namn på svinet!

Hoppas dom tar dom på väg hem!

zZZZzzzZZZZzzz

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey