Styrström till extraljusrelä, Ford Focus.

Näe, det är ingen annan än skäggo som har hört talas om det, ingen annan i hela världen, men han vet nog bäst ändå.

Han vet precis vad han pratar om, för han vet att Rally är steget efter folkrace...

Här är en folkrace-delux bil, varsamt framförd under bästa möjliga förhållanden:
WRC+Rally+Ireland+2009+CpDYXGuUc9vl.jpg

Du tror dig ju veta bättre.:va

Men kolla på ett utryckningsfordon hur det ser ut där om du är nyfiken på hur det ser ut när det betyder något.

Slänger med en till rallybild.

11-08-27_skilling50_27.jpg

Får det till en som tryckt gilla.:confused:

Planerar du starta ett parti med ditt gäng nu när ni är så "många"?

Ja läsförståelse verkar ju inte vara din grej...

Näe, jag tänker nöja mig med att det är så och låta tråden dö, känner du ett behov av att fortsätta att tjafsa om saken?

Ja läsförståelse verkar ju inte vara din grej...

Näe, jag tänker nöja mig med att det är så och låta tråden dö, känner du ett behov av att fortsätta att tjafsa om saken?

Kände inget som helst behov innan du började, knappast efteråt heller. Därimot tänker jag inte sitta tyst när du vräker ur dig otidigheter och falsarier på löpande band.

Slänger med några fina installationer alá krämmare.

5b5200973454P066d.jpg

370_Hger_lykta_1.jpg

Den här tråden är klart underhållande!

Det blev ju lite annat än vad som var tänkt :D
Ungefär som alltid på SH, man kommer bort från ämnet ganska fort, fast nu har vi ju iof hållt oss jävligt bra inom ämnet för att vara SH.

Kände inget som helst behov innan du började, knappast efteråt heller. Därimot tänker jag inte sitta tyst när du vräker ur dig otidigheter och falsarier på löpande band.

5b5200973454P066d.jpg

370_Hger_lykta_1.jpg

Ja, så där ser det inte ut när jag har monterat, det är då ett som är säkert, så vad du ville visa med dom bilderna vet inte jag, men reläerna på bilden ser ut att må prima ändå..

Vi var ju några stycken här som hade haft långlivade installationer under huven utan problem, vilket ju bara ytterligare bevisas av att reläerna på bilden har klarat sig utmärkt trots att du tycker att dom sitter jättefel till, och bra underhuven installationer överlever jättelänge enligt oss som har såna i våra fordon.

Men fortsätt gräva du!

5b5200973454P066d.jpg

370_Hger_lykta_1.jpg

Tycker det ser bra ut. Givetvis så ska man ha lite olika glada färger på sladdarna också och gärna byta färg på vägen fram, blir mer spännande att felsöka några år senare. :fulmekgenerationen :rolleyes:

Gick lite sisådär med min inkoppling.
Säkring small.

Vette fan om de va en slump eller om ja kan ha kopplat nåt åt helvete fel.

Om det gör det så är iallafall den sida rätt kopplad.

Hur kopplade du på stiften?

Ja just ja det ska ju dra ja :D

Det lös fint när jag testade innan jag satte fast allt, sen när jag fått ihop allt så ville de inte redigt lysa mer.

Ja just ja det ska ju dra ja :D

Det lös fint när jag testade innan jag satte fast allt, sen när jag fått ihop allt så ville de inte redigt lysa mer.

Börja med att kolla så allt sitter som det skall och inget är klämmt.

Gick säkringen innan du slog på helljuset eller i samma stund?

Börja med att kolla så allt sitter som det skall och inget är klämmt.

Gick säkringen innan du slog på helljuset eller i samma stund?

Jag provade att sätta på helljuset, gå ur bilen, kolla så de lös, gick in o stängde av, sen satte jag ihop allt ordentligt sen lös de inte när ja prova igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT