Styrbjörns laddade dröm

Bromsbänken hade ingen broms. Jag ville inte motorbromsa med 12 000 varv så jag kopplade fritt så länge rullen skulle sakta ner! Jag höll in kopplingen när den nöp, lätt att vara efterklok men hojen har ju fler växlar :huvet När jag öppnade kopplingen så fattades det 2 stift ur trycklagret.

Nu är nytt trycklager och stänger monterat! Hittade också ett perfekt ställe att lägga en lagerkula, som Andersbrink tipsade om! Tack!

Drömmen om den kraftigt accelererande hojen har efter många år blivit sann! Det känns otroligt att inte våga dra på för fullt på en raksträcka! Vilken adrenalinmaskin :3freak

Stort tack till alla som har hjälpt mig!

Nu är nytt trycklager och stänger monterat! Hittade också ett perfekt ställe att lägga en lagerkula, som Andersbrink tipsade om! Tack!

Drömmen om den kraftigt accelererande hojen har efter många år blivit sann! Det känns otroligt att inte våga dra på för fullt på en raksträcka! Vilken adrenalinmaskin :3freak

Stort tack till alla som har hjälpt mig!

Fasen vad kul, man får gratulera till ett fint bygge! Känner att jag varit lite dålig med att närvara i denna forumdel senaste månaderna.. Visst är det döfränt när man känner att man måste dosera gasrullen oavsett växel för att inte flyga av eller slå runt :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT