styling R6 undertail m.m

Netech

Medlem
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Honda cbr600rr
köpte just min första hoj blev en helt ny svart r6:a-05:a... e jäkligt nöjd med den!! så jäkla kul!!

Men vill styla upp den lite..:) vill köpa en riktigt fet undertail.. någon som vet var jag kan hitta någon grym?? och slip-on ska jag med köpa.. någon som har förslag på vad man ska köpa så de låter grymt!

Netech skrev:
2139377 köpte just min första hoj blev en helt ny svart r6:a-05:a... e jäkligt nöjd med den!! så jäkla kul!!

Men vill styla upp den lite..:) vill köpa en riktigt fet undertail.. någon som vet var jag kan hitta någon grym?? och slip-on ska jag med köpa.. någon som har förslag på vad man ska köpa så de låter grymt!

enligt mig så spelar det egentligen inte så stor roll vart du köper din slip-on..huvudsaken är att det bara ska gå ett tjockt rör rakt igenom avgas röret så att säga..sen ska du bara ha en slip-on som är lika tjock som "innerröret" då låter det ju hyfsat!! :D yoparty. hoppas du förstod ;)

Netech skrev:
2142698 denna var jäkligt läcker!!

http://www.hotbodiesracing.com/R603_ut_sbk.php4

perfekt! får nog bli en sådan! om ni inte har några andra förslag:)

micron kolfiber slipon har jag förståt att de ska va bra grejor.. men har ej hört de.. vill gärna göra de först innan jag köper nått..

En hojkompis köpte ett remus slipon till sin GSXR600, det lät ingenting. Nu har han kapat bort en del av burken och ljudet är lågt vid tomgång, men när han gasar på så får han ett race:igt ljud. Låter kalas!

Har ett Devil Highpipe på min r1:a och det låter mullrande gött. Funderar på att kapa några centimeter på det också så man får ett ännu fetare ljud.

Svarta R6:or från -05 gör sig väldigt bra med Termignoni slipon samt PC III. :)
110 kusar sisådär på bakan. :banana

Edit: och jäkligt gôtt ljud glömde jag säga.

blir nog yochimura RS-3 kolfiber.. låter gutt och ser jäkligt bra ut! :) får se hur lång tid det tar innan jag får min undertail med.. bestälde den från holland...

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back