styling R6 undertail m.m

Netech

Medlem
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Honda cbr600rr
köpte just min första hoj blev en helt ny svart r6:a-05:a... e jäkligt nöjd med den!! så jäkla kul!!

Men vill styla upp den lite..:) vill köpa en riktigt fet undertail.. någon som vet var jag kan hitta någon grym?? och slip-on ska jag med köpa.. någon som har förslag på vad man ska köpa så de låter grymt!

Netech skrev:
2139377 köpte just min första hoj blev en helt ny svart r6:a-05:a... e jäkligt nöjd med den!! så jäkla kul!!

Men vill styla upp den lite..:) vill köpa en riktigt fet undertail.. någon som vet var jag kan hitta någon grym?? och slip-on ska jag med köpa.. någon som har förslag på vad man ska köpa så de låter grymt!

enligt mig så spelar det egentligen inte så stor roll vart du köper din slip-on..huvudsaken är att det bara ska gå ett tjockt rör rakt igenom avgas röret så att säga..sen ska du bara ha en slip-on som är lika tjock som "innerröret" då låter det ju hyfsat!! :D yoparty. hoppas du förstod ;)

Netech skrev:
2142698 denna var jäkligt läcker!!

http://www.hotbodiesracing.com/R603_ut_sbk.php4

perfekt! får nog bli en sådan! om ni inte har några andra förslag:)

micron kolfiber slipon har jag förståt att de ska va bra grejor.. men har ej hört de.. vill gärna göra de först innan jag köper nått..

En hojkompis köpte ett remus slipon till sin GSXR600, det lät ingenting. Nu har han kapat bort en del av burken och ljudet är lågt vid tomgång, men när han gasar på så får han ett race:igt ljud. Låter kalas!

Har ett Devil Highpipe på min r1:a och det låter mullrande gött. Funderar på att kapa några centimeter på det också så man får ett ännu fetare ljud.

Svarta R6:or från -05 gör sig väldigt bra med Termignoni slipon samt PC III. :)
110 kusar sisådär på bakan. :banana

Edit: och jäkligt gôtt ljud glömde jag säga.

blir nog yochimura RS-3 kolfiber.. låter gutt och ser jäkligt bra ut! :) får se hur lång tid det tar innan jag får min undertail med.. bestälde den från holland...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back