Sturup raceway 2/7

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Tack sydskanes för en härlig dag helt underbart att komma ut på banan igen..kändes jätteskönt ni uppmärksamma min körning osså o tack för snacket ett pass 1 CorbenDallas de hjälpte jätte mycke..hoppas man får plats snart igen.

Ja fy för en nice dag!!

Inte så många vurpor heller! eller??
Jag fick det till en.

Tsunami skrev:
2277021 Ja fy för en nice dag!!

Inte så många vurpor heller! eller??
Jag fick det till en.

tror osså bara de va en märkte inte ens att de hände..bra flytt idag..hoppas förare o hoj klara sig bra :)

Håller med, grym dag idag på SRW. Bra flyt i körningen. Bara ett litet släpp vid nedväxling 3:an till 2:an. Ni som har plåtat idag, många väntar på resultatet(upp med dem nu va).

Zenit skrev:
2276941 Tack sydskanes för en härlig dag helt underbart att komma ut på banan igen..kändes jätteskönt ni uppmärksamma min körning osså o tack för snacket ett pass 1 CorbenDallas de hjälpte jätte mycke..hoppas man får plats snart igen.

Måste också tacka för en kanonkväll.

Tack ssemse för en väl genomförd race-kväll och tack till gul grupp för gott sällskap och god kamratanda på banan.

Och ett stort tack för lektionen på sista varven idag, tyvärr vet jag inte vem du är men tack i alla fall :tummenupp

Zenit skrev:
2277067 skönt att höra hörde att någon vurpat men så va inte fallet då?

he he jo en vurpa..
Angående den "vurpan" jag pratar om så kommer det snart en tråd om det.. ska bara grilla först

PGH skrev:
2277045 Håller med, grym dag idag på SRW. Bra flyt i körningen. Bara ett litet släpp vid nedväxling 3:an till 2:an. Ni som har plåtat idag, många väntar på resultatet(upp med dem nu va).
Ingen bra skärpa--men du har bra skärpa på knäpucken, ritar svarta streck i asfalten :hihi

Bifogat

• visaFullImage.jpg
    visaFullImage.jpg
    134.1 KB · Visningar: 83
PGH skrev:
2277104 Det e du alltid :7peta

Kunde du inte ha hållt kameran still, bilden e ju grym på en grym förare!!!

Bättre så????? :tungan

Bifogat

• PGH1.jpg
    PGH1.jpg
    133.3 KB · Visningar: 63
Oas skrev:
2277137 Bättre så????? :tungan

En sådan bild får du inte lägga upp, ser ju ut att knappt vara i styrfart ju :mad: In med den i PS först o fixa till lite fart i den va :)

PGH skrev:
2277177 En sådan bild får du inte lägga upp, ser ju ut att knappt vara i styrfart ju :mad: In med den i PS först o fixa till lite fart i den va :)
Det är inte jag som kör... Du vet väl att en bild aldrig ljuger :va

De va en kanon kväll :D
Tackar

Nu har ja vurpat in den nya hojen oxå =)
Jag har motbevisat "Twist of the wrist" man kunde inte hålla jämt gas efter det börjat släppa bak :huvet, inte me de ner lägget i alla fall :hihi

Men ja klarade mig superfint och hojen me bara synd på en spricka i motorkåpan :huvet

Nån som vet nån bra och billig som svetsar sånna ?!?

/R

trollkarlen skrev:
2277224 De va en kanon kväll :D
Tackar

Jag har motbevisat "Twist of the wrist" man kunde inte hålla jämt gas efter det börjat släppa bak :huvet, inte me de ner lägget i alla fall :hihi

Men ja klarade mig superfint och hojen me bara synd på en spricka i motorkåpan :huvet

/R

skönt att höra att du klara dig iaf o hoejn inte gick för illa an :)

trollkarlen skrev:
2277224 De va en kanon kväll :D
Tackar

/R

Hör med CrazyMartin, han e född med svetsen i handen :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park