Stureplans vackraste

Jag umgås med folk som har liknande intressen som mina, träna, sportbilar & sporthoj,brukshundar.. Bekräftelse behöver jag ingen, jag känner mig själv.
Hur kom den här tråden att handla om mig när ämnet var stureplansprofiler? Ofta är det så att folk utan vettiga argument går till personliga påhopp, detta kanske är något som du bör ta i betänkande.

Personligt påhopp :rolleyes:

Du verkar ha roligt nästan jämt :hihi Solklart fall för stureplan ju :tummenupp

Slappna av lite. Bränn en bibel eller 2.
Eller du är en sån BH-brännare? :rofl

:pannkyss

Ja jag kan tyckas ha roligt jämt..Men den här tråden handlar FORTFARANDE INTE om mig! Har du inget vettigt att tillföra tråden mavve, som handlar om stureplansprofilerna och DERAS sätt att leva, så behöver du ju inte skriva något alls? Nej livet är inte roligt alla gånger, det vet alla som levt i verkligheten, vilket stureplansprofilerna inte verkar ha gjort särskilt mycket. OCH.. den här tråden handlar fortfarande inte om mig...

Ja jag kan tyckas ha roligt jämt..Men den här tråden handlar FORTFARANDE INTE om mig! Har du inget vettigt att tillföra tråden mavve, som handlar om stureplansprofilerna och DERAS sätt att leva, så behöver du ju inte skriva något alls? Nej livet är inte roligt alla gånger, det vet alla som levt i verkligheten, vilket stureplansprofilerna inte verkar ha gjort särskilt mycket. OCH.. den här tråden handlar fortfarande inte om mig...

Men det var väl du som figurerade på en av bilderna ju. Klart denna tråden handlar om dig ju...

Seriöst: Hur orkar du hålla på? Kolla klockan och lägg ner.
Gonatt. :hej

Men det var väl du som figurerade på en av bilderna ju. Klart denna tråden handlar om dig ju...

Seriöst: Hur orkar du hålla på? Kolla klockan och lägg ner.
Gonatt. :hej

Det är ju du som håller på. Hur orkar du?
Jag håller med om att det är dags att lägga ned, det går ju inte att föra en vettig diskussion med dig då du inte ens klarar av att hålla dig till ämnet, sandlådenivå på dina s.k "argument".

over & out.

Vilket sammanträffande att definitionen av verklighet råkar vara precis där du befinner dig. Vid vilken inkomstnivå upphör verkligheten att gälla, bara så att jag vet?

Jag tänkte egentligen spinna på tråden om bäbisbladet men valde att lägga ner då hon tydligen blir så upphetsad strax innan hon ska sova och medmänsklig som jag är så tänkte jag på hennes hälsa....
Men, nu när du skrev det jag tänkte skriva så e jag klart på för jag råkade dricka en Red Bull runt 20tiden och nu kan jag inte sova :)

Babyblade: Definiera ordet "verklighetsuppfattning" är du snäll. Tack.

Det är ju du som håller på. Hur orkar du?
Jag håller med om att det är dags att lägga ned, det går ju inte att föra en vettig diskussion med dig då du inte ens klarar av att hålla dig till ämnet, sandlådenivå på dina s.k "argument".

over & out.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol

Borsta nu hundra gånger på höger sida och sen hundra gånger på vänster sida av håret och sen går du och lägger dig.

Bara för att jag skriver vad jag gör betyder inte det att jag inte förstår. Dina argument och tyckande är klart och tydligt framträdande i tråden men likväl fortsätter du att pinna på som om hela världen är korkad - men inte du ;)

över och ut då.

Last edited:
Babyblade: Definiera ordet "verklighetsuppfattning" är du snäll. Tack.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol

Borsta nu hundra gånger på höger sida och sen hundra gånger på vänster sida av håret och sen går du och lägger dig.

Bara för att jag skriver vad jag gör betyder inte det att jag inte förstår. Dina argument och tyckande är klart och tydligt framträdande i tråden men likväl fortsätter du att pinna på som om hela världen är korkad - men inte du ;)

över och ut då.

Om du inte vet hur verkligheten ter sig, så ta dig tid att lista ut det.
Det går inte att lära människor som lever i "sin egen bubbla" vad verkligheten är, du får nog ta ett steg åt sidan och rannsaka vad du har omrking dig för att för att förstå hur den egentligen ser ut (verkligheten).
Tydligen gick budskapet ändå inte ända fram så mycket som du frågar mavve, men som du sa, man kan ju inte förklara i evigheter, vill du se hur verkligeheten är så är det bara att kliva ur din lilla bubbla...

Du har en skruv lös Babyblade. Jag tycker inte som du och du tycker inte som jag.
Skillnaden är att det struntar jag fullständigen i och under tiden hade jag roligt på din bekostnad.

People! Det finns en ny uppfining som jag tänkte upplysa er om. PM kallas det! use it, love it and stop bitching in public!:tummenupp

:rofl

Du vet att du har gjort något fel när du åker blå linjen.

Bott i Stockholm hela livet och har aldrig, repeterar: ALDRIG åkt blå linjen. :rofl
Ämnar inte att göra det heller.

Som prepubertala ungdomar lurade vi nån stackare över telefon att vi(en polare med flickig röst) var en 23-årig tjej som ville ligga.
"Vi" skulle mötas på Rissne tunnelbanestation, han skulle ta med kondomer och en polare. Egentligen borde man åkt dit bara för att se den stackars kåtkraken stå och stampa otåligt i marken tillsammans med sin trekantspolare.
:yoparty

Last edited:
Well, efter att stått på hojmässan i några dagar nu så kan jag lugnt säga att merparten av hojfolket inte är så vidare snygga själva heller faktiskt. Jisses!

De värsta är dom som drar på sig väst och fransar mitt i vintern för att de ska gå på mässa. Vad är grejjen lixom? Nej, fifan!

Man får hålla isär 1) att vara ful på riktigt och 2) att göra sig ful i en skev tro om att det är snyggt.

Det senare är stureplansfolket tämligen duktiga på.
Ingen är snygg som försöker för hårt med stilen, och det är ju ändå vad stureplansfolket is all about. Inget är fulare än folk som adopterat den glamourösa stilen och tagit den många steg för långt.
Inte ens den där amerikanen som går klädd till Peter Pan.

Edit: Peter Pan-killen och det överdrivna glamour-folket hamnar nog på delad fulast-plats. De är knappast fulare än han men inte snyggare heller.

http://pixyland.org/peterpan/

Last edited:
Men vafan, tjafsa aldrig med Peter Pan-stylee! Denna outfit är ju klockren när man drar en repa med hojen!

Fast med denna hudton

"Jag vill tacka min sponsor Brun Utan Tvål®"

p__sverigeturn__236506w.jpg

Jepp..

Och då är det ändå en smickrande bild på henne.

People! Det finns en ny uppfining som jag tänkte upplysa er om. PM kallas det! use it, love it and stop bitching in public!:tummenupp

Jag har påtalat fler ggr :backontop men Mavve tycks inte ha alla hjärnceller intakta, för att kunna hålla sig seriös eller till ämnet ens en gång.
Det är sunt förnuft egentligen att ta personliga påhopp över PM, men han vill ju vilket flera ggr visats häckla folk offentligt, vilket jag också då kan svara på, för att inte stå helt lam och bara acceptera hans skit.
När kan du upplysa om en "block" (blockering/spärr) funktion tror du ? :tummenupp

Du har en skruv lös Babyblade. Jag tycker inte som du och du tycker inte som jag.

Last edited:
Back