Stureplans vackraste

Bott i Stockholm hela livet och har aldrig, repeterar: ALDRIG åkt blå linjen. :rofl
Ämnar inte att göra det heller.

Som prepubertala ungdomar lurade vi nån stackare över telefon att vi(en polare med flickig röst) var en 23-årig tjej som ville ligga.
"Vi" skulle mötas på Rissne tunnelbanestation, han skulle ta med kondomer och en polare. Egentligen borde man åkt dit bara för att se den stackars kåtkraken stå och stampa otåligt i marken tillsammans med sin trekantspolare.
:yoparty
jag har åkt den en gång, då blev jag rånad.

Om alla lägger samma kommentar så blir hon nog konfys :D

Hard Råck

http://helenafloden.blogg.se/1201115301_im_a_barbie_girl_livi.html#comment
Personligen gillar jag det här inlägget :hihi

Jag älskar mina puffy lips!
Alla dessa kommentarer om läppar är väl ändå lite löjligt? Varför bryr sig folk så mycket om andras läppar? Jag utgår från mig själv om jag är avundsjuk på någon. Då kommenterar jag elaka saker om den personen, men eftersom att jag inte behöver vara avunddsjuk på någon så kommenterar jag inte någon annan, jag har vettigare saker att göra och är nöjd med mitt liv. Jag är trött på alla bittra ******* skaffa er ett liv, sluta klaga på andra och kolla er själva i spegeln och tänk efter. Hur ser ni ut era bittra ******* har ni aldrig använt smink? Lever ni på 1700-talet? Jag kan säga er att 3 av 10 har gått in på närmaste kosmetikbutik och frågat efter en lipplumper, men sen vågar ingen stå för att stora läppar är sexigt (min läkare säger: "en stor mun på en kvinna är så sexigt") det är så många tjejer som vill ha fylliga läppar, då köper dom hellre en lipplumper för dom vågar inte ta steget ut och gå och spruta läpparna. Jag jobbar med kosmetik så jag vet att det är så många tjejer som frågar efter hur man får större läppar. Dubbelmoral har ni!
Jag är nöjd med mig själv! Jag är naturligt blond, inga linser, perfekt näsa ( enligt en plastikkirurg) perfekt ansiktsform (enligt en makeup artist) naturligt fylliga läppar ( fast hjälper till lite på traven) perfekt hy (enligt hudteraput) Har aldrig en finne:) långa smala pianofingrar ( en nagelteraputs dröm att jobba med, jag är själv utbildad)

Jag är också naturligt smal har inte tränat på 2 år, och behöver inte det heller.

Jag tackar min vackra mamma och pappa för allt!

Puss och kram från Helena med ett lika gott hjärta!

Känns lite som hon själv inte har nån uppfattning om vad som är snyggt egentligen, utan bara litar på alla andra... som givetvis gillar pengar... hoho vilken brud :D

Jag är nöjd med mig själv! Jag är naturligt blond, inga linser, perfekt näsa ( enligt en plastikkirurg) perfekt ansiktsform (enligt en makeup artist) naturligt fylliga läppar ( fast hjälper till lite på traven) perfekt hy (enligt hudteraput) Har aldrig en finne:) långa smala pianofingrar ( en nagelteraputs dröm att jobba med, jag är själv utbildad)

Jag är också naturligt smal har inte tränat på 2 år, och behöver inte det heller.

Du är bara avundsjuk för att du är/har:
Fet (trots att du tränar)
Glasögon
Krokig näsa
Smala läppar
Finnig hy
Knubbiga fingrar

Den svenska avundsjukan har drabbat dig direckt.....:rolleyes:

204073_729_488_1.jpg

"Helgens mest motsägelsefulla par?"
:D :D

I hennes värld mår hon ju bra och det räcker för henne. De flesta här på forumet är mest tragiskt fetton som ligger med fula brudar.
I hennes kretsar så är ju hennes kompisar finast av alla och de festar mycket tydligen och hon får ju uppleva mycket till skillnad från att stå på ett betonggolv 8 timmar om dan för att klara av att betala av lånet på senaste bågen.

Låt henne skriva. De som läser ÄR ju intresserade av henne och hon verkar ju må bra av det. Hennes läppar blev tyvärr en fullständig katastrof och det ser mest tillgjort ut, men hon trivs och hon har ju en hyffsad vacker kropp för övrigt. Mer än de flesta har här :)

Finns ju några av hennes väninnor man skulle tagit direKct!

Snarare vaknar hon upp på morgonen och letar desperat efter något sätt att sticka ut ur mängden ännu en dag. Tyvärr hittar hon efter tiden, mer och mer absurda tillvägagånssätt och i slutändan förblindad, ser hon inte att hon lika gärna kunde vara tysons sparringpartner:katt

Aaauushhiiit!!! nu kommer alla rats på stureplan glida runt med rymddräckt!!!

Lycka ska vi inte ens tala om, majoriteten här på forumet har nog inte opererat sina kroppar för att känna sig nöjda i sig själva, inte heller behöver de lägga upp halvnakna bilder på nätet för att få bekräftelse. Patetiskt.

Det finns en del som lägger upp halvnakna bilder på forumet.
Fast det kanske inte är för att få bekräftelse?

Det finns en del som lägger upp halvnakna bilder på forumet.
Fast det kanske inte är för att få bekräftelse?

Det är för lite sånt tycker jag! :tummenupp

Har du någon bra lista med garage man ska besöka, radera eventuella killar från listan först bara :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!