Stureplans vackraste

Att man inte ska kasta sten i glashus

Jahadu.

Men nog besitter väl du den mentala kapaciteten att du kan se skillnaden på att nån lägger upp en bild på mig från en privat fest, och att regga sig på ett hojforum enkom för att få posta bilder av sig själv i underkläder för att höra "vilka som var finast"?

Om inte, så har jag grovt överskattat dig.

edit, stava fel

Last edited:
Jahadu.

Men nog besitter väl du den mentala kapaciteten att du kan se skillnaden på att nån lägger upp en bild på mig från en privat fest, och att regga sig på ett hojforum enkom för att få posta bilder av sig själv i underkläder för att höra "vilka som var finast"?

edit, stava fel

Vem bryr sig, har man sett ett par bröst så har man sett alla. Speciellt på brudar över 25. Inget att skämmas över. Puss

Vem bryr sig, har man sett ett par bröst så har man sett alla.

Det märks att du inte har speciellt stor erfarenhet av kvinnobröst.

Bråka inte nu flickor :gnissla

De va hon som börja, buhu :gråta

Jag vill se bröstbilden! :drool

"Jag lägger upp den igen i en minut ok??? Om ni säger dumma saker då så aaavreggar jag mej, va?"*

*) se: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3403834&postcount=233

Last edited:

"Jag lägger upp den igen i en minut ok??? Om ni säger dumma saker då så aaavreggar jag mej, va?"

:tuttar :pannkyss :tummenupp Som sagt. inget att skämmas över puttinuttan

Jahadu.
edit, stava fel

Eftersom jag inte orkar lägga så mycket energi på alla tjejer som tydligen reggar sig enbart för att visa upp sig själva så vet jag inte riktigt vad deras trådar har handlat om. Jag känner dem inte heller och är därför imponerad över andra tjejers benägenhet att bitch-slappa så fort de kommer åt, trots att de inte känner brudarna ifråga.

Det finns många tjejer som verkar lägga upp bilder för att dra de manliga ögonen åt sig. Men är alla bekräftelsejunkiesar?
Alla är vi väl det i och för sig eftersom vi är posörer som kör hoj..
Men jag kan inte låta bli att finna det roliga i bitch-fightingen i forumet.
Mer kärlek till folket.

Så Ankan, langa över ett bananhelvete så kan vi suga ikapp på fredsbananen.

Eftersom jag inte orkar lägga så mycket energi på alla tjejer som tydligen reggar sig enbart för att visa upp sig själva så vet jag inte riktigt vad deras trådar har handlat om.

Och ändå gjorde du den bedömningen att jag "kastade sten i glashus"?

Du är välkommen att nyttja andra änden av bananen med mig. :brynad
Vi fick nog båda vårt bekräftelsebehov tillfredsställt för all framtid om vi dessutom postade den bilden här.

Och ändå gjorde du den bedömningen att jag "kastade sten i glashus"?

Du är välkommen att nyttja andra änden av bananen med mig. :brynad
Vi fick nog båda vårt bekräftelsebehov tillfredsställt för all framtid om vi dessutom postade den bilden här.

Jaa, du pratade ju om bekräftelsejunkie. Och så visar du själv upp ett par schysta kaccongas. Även om det var ett tjockt, svart pubeshår som fastnade på linsen från någon av karlarna.

Ja, vi får ta bananbild vid något bra tillfälle om vi ses i framtiden :tuttar

Nä, men du kanske kan tipsa om någon bra inpackning med tanke på ditt yrke?

Last edited:
Jaa, du pratade ju om bekräftelsejunkie. Och så visar du själv upp ett par schysta kaccongas. Även om det var ett tjockt, svart pubeshår som fastnade på linsen från någon av karlarna.

Ja, vi får ta bananbild vid något bra tillfälle om vi ses i framtiden :tuttar

Jag tar det igen då:

Självklart kan jag det, men det kan vi ta via PM för då blir jag allvarlig och seriöst snack ska inte tas i sådana trådar

"Jag lägger upp den igen i en minut ok??? Om ni säger dumma saker då så aaavreggar jag mej, va?"*

*) se: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3403834&postcount=233

Touché! :D Men tycker att du är lite grinig nu bara. :pannkyss
Gå och krama Gustav så lättar nog sinnet igen ska du se. :)

(Duckie for president :yoparty) Dina kommentarer ger näring för vidare läsning :D

"Vi är änglarna från Götet"

"Jag heter Rikard Lind"

Hahaha, fifan vad ghey. :skrattaåt

:sissy :drool

Jag tar det igen då:

Det här var intressant! Vad är skillnaden i motiv till "att publicera bilder där man poserar lättklädd på en privat fest" och "att publicera bilder där man poserar med kläder inne på Sturekompaniet"? :va

Inget illa menat jag är liberal och respekterar alla sorter

Fan.. Här har man missar massor ser jag.. :(

Tuttar å allt!

Sen hon Miss Piggy.. Hon såg ju ut att vara het satan!

Typiskt..

Det här var intressant! Vad är skillnaden i motiv till "att publicera bilder där man poserar lättklädd på en privat fest" och "att publicera bilder där man poserar med kläder inne på Sturekompaniet"? :va

Inget illa menat jag är liberal och respekterar alla sorter

Ingen aning.

Skillnaden jag vill åt i det fall vi diskuterar här är

1) en festdeltagare (manlig) postar ett antal bilder från en fest, varav ett är på några spexande lättklädda tjejer
2) en tjej reggar sig på ett hojforum för att lägga upp studiobilder på sig själv i underkläder för att ta reda på vilka som är finast.

Det är inte moralen eller "rätten" jag är intresserad av att diskutera, alla får regga sig på SH och skriva i princip vad de vill - men att likställa de båda exemplen ovan med argumentet att båda är lika stora bekräftelsejunkies håller jag inte med om.

Fan.. Här har man missar massor ser jag.. :(

Tuttar å allt!

Sen hon Miss Piggy.. Hon såg ju ut att vara het satan!

Typiskt..

Du är några år för sen för att få se mer av henne tyvärr.

PMS/Bitterfittamaffian skrämde bort henne!!!!!!!!111

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul