Stureplans vackraste

Första bilden avslöjar en ganska uppenbar dysfunktion. Deras hud är redan haveri och är flammig och röd. Väldigt "finest". Not...

Sicka jävla töntar :D

Snälla, låt dem stanna i Tokholm där de gör mindre skada. Tyvärr lär de väl aldrig få ett jobb, utan i slutändan är det den "hederlige arbetarens" skattepengar som livnärare dessa deghögar. IQ-disktrasa.

/Johan, skuldfri, äger och försäkrar allt mitt själv. :tungan

Många här vet inte vad de pratar om. Hur många av er har gått ut på nån klubb runt stureplan?? Lovar att 99% av er skulle ha jävligt kul... Och resterande 1% kan väl skita i att besöka krogarna i nämna område och behålla sina (hur dom nu är uppfattade???) åsikter för sig själva...

Som någon skrev tidigare i tråden: Att se ut som sju svåra år på bild kan man göra vart som helst, när som helst...

/Ingen brat - student.

Många här vet inte vad de pratar om. Hur många av er har gått ut på nån klubb runt stureplan?? Lovar att 99% av er skulle ha jävligt kul... Och resterande 1% kan väl skita i att besöka krogarna i nämna område och behålla sina (hur dom nu är uppfattade???) åsikter för sig själva...

Som någon skrev tidigare i tråden: Att se ut som sju svåra år på bild kan man göra vart som helst, när som helst...

/Ingen brat - student.

Jag har varit på några ställen där och visst har de mycket av det man önskar på en krog. Kanske till och med några av de bästa jag varit på. Men varför jag väljer att inte gå dit är på grund av attityden. Det är en konstig stämmning och många är dryga vilket gör att jag har roligare på t.ex. söder.

Det är ju deras livsstil och som jag kan tycka är lite roligare än att vara en tradig skiftesarbetare som endast tar en öl med kollegorna när det är firmafest. Värre personer får man ju leta efter...

Signaturen direkt.

(Jag är skiftarbetare)

Inte säker, men det kan nog vara något av det mest felaktiga jag läst, som dessutom fått stå oemotsagt.

Var har du fått det ifrån?

I kyrkan får man syndernas förlåterlse av prästen, som innan man går säger att man inte ska gå ut o synda mer.Även om syndaren kommer tillbaka igen och bekänner samma synd, så blir han åter förlåten = ingen bättring.
Kristendomen handlar om förlåtelse. Gud är förlåtande är budskapet.

Last edited:
I kyrkan får man syndernas förlåterlse av prästen, som innan man går säger att man inte ska gå ut o synda mer.Även om syndaren kommer tillbaka igen och bekänner samma synd, så blir han åter förlåten = ingen bättring.
Kristendomen handlar om förlåtelse. Gud är förlåtande är budskapet.

Okej. Du liknar en av de på bilden ovan, dina uttalanden är i klass med hon som bloggar på bilden och du gillar inte dessa folk? :tummenupp

Du är klart roande i denna tråd.

Vilka umgås du med då? trisa boknördar som läser sin skit på något fik?

Testa utelivet, du kanske blir bekräftad :hihi

Okej. Du liknar en av de på bilden ovan, dina uttalanden är i klass med hon som bloggar på bilden och du gillar inte dessa folk? :tummenupp

Du är klart roande i denna tråd.

Vilka umgås du med då? trisa boknördar som läser sin skit på något fik?

Testa utelivet, du kanske blir bekräftad :hihi

Jag umgås med folk som har liknande intressen som mina, träna, sportbilar & sporthoj,brukshundar.. Bekräftelse behöver jag ingen, jag känner mig själv.
Hur kom den här tråden att handla om mig när ämnet var stureplansprofiler? Ofta är det så att folk utan vettiga argument går till personliga påhopp, detta kanske är något som du bör ta i betänkande.

:backontop

Last edited:
Kristendomen handlar om förlåtelse.

Märklig slutsats, tycker jag. Får man bara göra fel en gång och sen är det elektriska stolen? Då skulle jag var stekt för länge sen. Men att systematiskt göra samma fel mot ngn annan, trots att man vet det är fel, det är en annan sak.

Eftersom du hänvisar till "Jesu lära", undrar jag om du kan visa nåt ställe där han säjer det du påstår.

Själv tror jag man skall vara försiktig med att döma. Prästen säjer väl fö; "..synda INTE mer".

Ofta är det så att folk utan vettiga argument går till personliga påhopp, detta kanske är något som du bör ta i betänkande.

Helt rätt!

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!