Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På vilken bild hittar jag Markus?
Många här vet inte vad de pratar om. Hur många av er har gått ut på nån klubb runt stureplan?? Lovar att 99% av er skulle ha jävligt kul... Och resterande 1% kan väl skita i att besöka krogarna i nämna område och behålla sina (hur dom nu är uppfattade???) åsikter för sig själva...
Som någon skrev tidigare i tråden: Att se ut som sju svåra år på bild kan man göra vart som helst, när som helst...
/Ingen brat - student.
Det är ju deras livsstil och som jag kan tycka är lite roligare än att vara en tradig skiftesarbetare som endast tar en öl med kollegorna när det är firmafest. Värre personer får man ju leta efter...
Markus med bröder är ju på första bilden.
Jag saknar nog några kromosomerDet är bara att du börjar ringa in kända sporthojjare på bilden och lägger ut den igen med deras Nic.
Då vet jag inte vad som är felet. Min familj har varit väldigt noga med att hålla inaveln inom familjen.En thinnerskada beror inte på kromosombortfall utan på nått helt annat.
Mystiken tätnar.En av avatarerna i tråden ser ju ut att vara beskärd från...
En av avatarerna i tråden ser ju ut att vara beskärd från...
men bristen i hans livsfilosofi var att han glömde att man faktiskt bör bättre på sitt beteende, för att få syndernas förlåtelse.
Inte säker, men det kan nog vara något av det mest felaktiga jag läst, som dessutom fått stå oemotsagt.
Var har du fått det ifrån?
I kyrkan får man syndernas förlåterlse av prästen, som innan man går säger att man inte ska gå ut o synda mer.Även om syndaren kommer tillbaka igen och bekänner samma synd, så blir han åter förlåten = ingen bättring.
Kristendomen handlar om förlåtelse. Gud är förlåtande är budskapet.
Okej. Du liknar en av de på bilden ovan, dina uttalanden är i klass med hon som bloggar på bilden och du gillar inte dessa folk?![]()
Du är klart roande i denna tråd.
Vilka umgås du med då? trisa boknördar som läser sin skit på något fik?
Testa utelivet, du kanske blir bekräftad![]()
I kyrkan får man syndernas förlåterlse av prästen, som innan man går säger att man inte ska gå ut o synda mer.Även om syndaren kommer tillbaka igen och bekänner samma synd, så blir han åter förlåten = ingen bättring.
Kristendomen handlar om förlåtelse.
Ofta är det så att folk utan vettiga argument går till personliga påhopp, detta kanske är något som du bör ta i betänkande.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten