smedbeRRg
RocKar fÄtt...
funderar på att börja "stunta" lite i sommar!tänkte bara höra med nån erfaren om vikken hoj man kan börja med o så,hyfsad billig!! förslag?? 

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

smedbeRRg skrev:funderar på att börja "stunta" lite i sommar!tänkte bara höra med nån erfaren om vikken hoj man kan börja med o så,hyfsad billig!! förslag??![]()
smedbeRRg skrev:funderar på att börja "stunta" lite i sommar!tänkte bara höra med nån erfaren om vikken hoj man kan börja med o så,hyfsad billig!! förslag??![]()
Bergare skrev:Jag e me grymt sugen på å träna stund i sommar.. Är inte många som håller på med de häromkring tyvärr.. Vi får ta å skaffa oss varsin hoj å styra upp de här nu.. Ja e lite sugen på ngn nyare 600:a Men vi får se hur de blir..

Ingel skrev:Jag har hört att YZF750 ska va bra![]()
smedbeRRg, köp den billigaste du får tag på helt enkelt, snacka med Yoshi om du behöver nytt drev och cool_jocke om du ska ha bur och bar.
Jag förstår inte varför alla börjar stunta med 600-kubikare, jag tycker det är bra lättare att få upp dom större maskinerna.![]()

Ingel skrev:Jag förstår inte varför alla börjar stunta med 600-kubikare, jag tycker det är bra lättare att få upp dom större maskinerna.![]()

MostWanted skrev:Jag har svaret Smedberg.
¤För det första ta bilkörkortet
¤Andra ta mc kortet
¤Tredje få lite körvana(köp hoj, vadsomhelst)
¤Fjärde öva lite bakhjul
¤Femte öva lite stoppies
¤Sjätte öva lite burnisar
sen kan du börja stunta![]()
okii stryk de 2 översta alternativen dåRigge skrev:Finns många som kör stunthojar utan körkort och det går så bra så, bara man är på rätt ställe.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|