stuntfest!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Hola Lots!

vi gjorde en show utanför nån kärnreaktor i somras och det kom fram nån milf som ville hyra ut tierps flygfält (uppsala ungefär)

jag sa att jag inte va intresserad efterssomn det är grastis att köra på gatan, men när jag tänker efter - det kunde va kul om vigick ihop och hyrde fältet en lördag söndag, körde lite, satte upp några oljefat och fixa en bbq, söp ner oss och körde hela natten på fyllan osv. det kunde va kul att samla alla stuntare på ett ställe så man lär känna folk- vi kanske kan ordna ett stort slagsmål mellan alla teamen så som de gör i fotbollen.

vad säger ni? vilka är på. har för mig att de kosta nånstans på 10'000 men det kanke inte e så farligt om vi blir ett gäng. lillesystrorna ska ju inte behöva betala tycker jag.

1. Ingel
2.Marcus 146
3.?

Jag ska definitivt överväga det. Jag har ju inte börjat stunta än, men man lär sig ju garanterat mycket på en sån där sammankomst.

Jag ska definitivt överväga det. Jag har ju inte börjat stunta än, men man lär sig ju garanterat mycket på en sån där sammankomst.

coolt! det snabbaste sättet att lära ig i början är en bra kraschbur ocj en flaska koskenkorva

1.-Inghel
2 Marcus 135
3. Ricken

nu är vi nere i 3333.33 per skalle skulle behöva nåra till som vill haka på

måste man stunta eller får man vara webee-hangaround? :näsblod

ne. man kan nog lära sig på plats.
det jag tänkte på va en helg där man kan leka av sig lite. ingen tävling eller något speciellt arangerat. ska ringa dom på måndag och kolla upp lite detaljer. bara det inte blir en 100 pers borde det nog va lugnt

ne. man kan nog lära sig på plats.
det jag tänkte på va en helg där man kan leka av sig lite. ingen tävling eller något speciellt arangerat. ska ringa dom på måndag och kolla upp lite detaljer. bara det inte blir en 100 pers borde det nog va lugnt

busted ..

dra ihop något så dyker jag upp och lär mig något litet.

Helt klart jag är på.. Inte för att jag kan stunta.
Men som ingel vingel har sagt nu att man lär sig alltid något.
Om inte det funkar kan jag lika gärna vara där och supa ner mig :yoparty

jag va rätt packad när jag skrev det här men tror fan att jag ska ta tag i det på riktigt ändå.
slänger in en tävling ändå: teamevent - 500 spänn i insats vinnarna tar allt. alla medel tillåtna. man kan va hur många som helst i laget, tom ensam om man vill. domare får vara några på måfå utvalda från gatan som ska se ut att kunna så lite om stunt och ha så stora bröst som möjligt.

vilken tid på året har mest solchans så jag vet när jag ska boka?

jag va rätt packad när jag skrev det här men tror fan att jag ska ta tag i det på riktigt ändå.
slänger in en tävling ändå: teamevent - 500 spänn i insats vinnarna tar allt. alla medel tillåtna. man kan va hur många som helst i laget, tom ensam om man vill. domare får vara några på måfå utvalda från gatan som ska se ut att kunna så lite om stunt och ha så stora bröst som möjligt.

vilken tid på året har mest solchans så jag vet när jag ska boka?
:D Det var snyggt gjort. :hihi

Ska vi fundera på nån slags samåkning/samlastning?

ja de borde inte vara några problem:tummenupp

jag tycker att agusti hade varit bra då har jag semester och så kanske man har lärt sig nåt. så skulle man kunna avsluta med last man standinge värkar ju sjukt kul.

Jag anmäler första laget.

1.Tommy Lingvall
2.Jocke Andersson
3.Ma*ti Te*sa

Ni får själva lista ut vem våran hemliga joker är!!

vi kanske ska vänta tills vi vet datum för att se om vi kan men jag anmäler i alla fall ett laddat sicpack
tjoho - 1000 spänn i prispotten än så länge :yoparty

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back