stuntfest!

vi lär styra upp glidmedelsbrottning!! men inga killar bara nakna tjejer. så kör vi vadslagning på det!!

Last edited:
har fortfarande inte fått tag i tierp, personen ifråga skall vara tillbaka imorgon

Lunda verkar vara rätt folbokat, mailade och fråga om de kunde säga åt nån bokning att de fick flytta på sig för att stuntkillarna ska få plats men har inte fått nåt svar än.

Malmby finns det några lediga helger på, men de va rätt noga med att det inte va nåt buller efter kl 5 så det är ju rätt kört. alternativet är att man kör där på dagen sen stuntar vi hem till marcus och har festen där, han föräldrar brukar va borta ganska ofta på helgerna. :yoparty

men som sagt, hoppas ha ett svar imorgon om tierp.

Tror kraven i Tierp är liknande. Vart där en del där och jag tror inte det är så populärt att köra på kvällen. Däremot finns det ett ställe någon mil norr om gävle som skulle fungera,, dock lutar det lite så det är inte perfekt att stunta på, men det borde funka. Kostar gratis.

har fortfarande inte fått tag i tierp, personen ifråga skall vara tillbaka imorgon

Lunda verkar vara rätt folbokat, mailade och fråga om de kunde säga åt nån bokning att de fick flytta på sig för att stuntkillarna ska få plats men har inte fått nåt svar än.

Malmby finns det några lediga helger på, men de va rätt noga med att det inte va nåt buller efter kl 5 så det är ju rätt kört. alternativet är att man kör där på dagen sen stuntar vi hem till marcus och har festen där, han föräldrar brukar va borta ganska ofta på helgerna. :yoparty

men som sagt, hoppas ha ett svar imorgon om tierp.

Ett tips kan ju vara att kalla det ni ska göra för trafikövning eller nått.
:D kan underlätta vid bokningen

Tror kraven i Tierp är liknande. Vart där en del där och jag tror inte det är så populärt att köra på kvällen. Däremot finns det ett ställe någon mil norr om gävle som skulle fungera,, dock lutar det lite så det är inte perfekt att stunta på, men det borde funka. Kostar gratis.

okidoki, jag har hört att tierp skulle va slappast av de närmaste fälten, men jag hör så mycket saker hela tiden så det är svårt att hålla koll på.

kostagratis stället hade ju bra pris, kan man göra 6th gear endoes där eller bli tagen för rattfylla? måste va tråkigt för dom från malmö att bli bortkörd tex. man annars verkar det perfa. är det inte snö där uppe till mitten av augusti förresten?

okidoki, jag har hört att tierp skulle va slappast av de närmaste fälten, men jag hör så mycket saker hela tiden så det är svårt att hålla koll på.

kostagratis stället hade ju bra pris, kan man göra 6th gear endoes där eller bli tagen för rattfylla? måste va tråkigt för dom från malmö att bli bortkörd tex. man annars verkar det perfa. är det inte snö där uppe till mitten av augusti förresten?

Haha,, tror det ska vara lugnt, är ganska på sidan. Vet dock inte vem som äger det, skitstor asfaltsplan iaf. Skickar med någon bild på området :)

Bifogat

• jocke2.jpg
    jocke2.jpg
    46.9 KB · Visningar: 129
  • jocke.jpg
    jocke.jpg
    49.2 KB · Visningar: 132
Alltså, det där såg ju riktigt bra ut, och skönt för mig om man slipper något ansvar och hålla på med betalningar och sånt skit.

Ska vi säga att vi kör där i slutet av maj? (juni är bomber, lelle, midsommar. juli är alla bortresta, augusti brukar väl ha fullt med andra evenemang som powerweekend och sånt?)
z6r-orre kunde fixa fram PA anläggning, skulle behöva ett elverk om nån har.
Jag tar dit grill och lite annat mys-mys.
Teo fixar roliga växter?

Vem är det du hör av dig till ang att hyra Tierpsrakan? Jag och några polare har snackat om en rak-dag nån gång snart.

ar nummret på jobbet, har för mig att han hette jan eller nåt. jag ringde tierps kommun, de är de som hyr ut. pris vet jag ju inte än

Malmby kostar 7500 för en helgdag (halva banan)

halva banan bara? skijt. Vilka ska ha den andra halvan? För oss som bara kan åka i 300 på slangen så blir det lite tajt... Någon som vet en annan bana man kan hyra en dag?

Jag vill komma och dricka sprit å elda...

Räkna in mig där också:yoparty Elda kan jag (ge mig ett mc-däck ska jag visa), dricka sprit kan jag (ge mig wisky ska jag visa), bli pruttfull kan jag (kolla på bilder från Västerås...), slåss kan jag (fråga Micke Stambeck)...aah, sen vare inge mer...:näsblod

Slutet maj blir kanon tror jag!
-Alla som ska stunta får ta med i beräkningen att det sluttar och att det kan finnas lite grus på vissa ställen -det är inget sopat flygfält, ville bara upplysa om det ännu en gång,, MEN det som är bra är att det ligger ute i skogen så det finns inga grannar som klagar

Hur blir det nudå? ska vi boka något datum så kan jag kolla upp mer om platsen norr om gävle.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar