Green
Dirty South
jag e på!
Green and the whole Dirty South
Green and the whole Dirty South

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har fortfarande inte fått tag i tierp, personen ifråga skall vara tillbaka imorgon
Lunda verkar vara rätt folbokat, mailade och fråga om de kunde säga åt nån bokning att de fick flytta på sig för att stuntkillarna ska få plats men har inte fått nåt svar än.
Malmby finns det några lediga helger på, men de va rätt noga med att det inte va nåt buller efter kl 5 så det är ju rätt kört. alternativet är att man kör där på dagen sen stuntar vi hem till marcus och har festen där, han föräldrar brukar va borta ganska ofta på helgerna.![]()
men som sagt, hoppas ha ett svar imorgon om tierp.
Tror kraven i Tierp är liknande. Vart där en del där och jag tror inte det är så populärt att köra på kvällen. Däremot finns det ett ställe någon mil norr om gävle som skulle fungera,, dock lutar det lite så det är inte perfekt att stunta på, men det borde funka. Kostar gratis.
okidoki, jag har hört att tierp skulle va slappast av de närmaste fälten, men jag hör så mycket saker hela tiden så det är svårt att hålla koll på.
kostagratis stället hade ju bra pris, kan man göra 6th gear endoes där eller bli tagen för rattfylla? måste va tråkigt för dom från malmö att bli bortkörd tex. man annars verkar det perfa. är det inte snö där uppe till mitten av augusti förresten?
ar nummret på jobbet, har för mig att han hette jan eller nåt. jag ringde tierps kommun, de är de som hyr ut. pris vet jag ju inte än
Malmby kostar 7500 för en helgdag (halva banan)
Jag vill komma och dricka sprit å elda...
Jag kommer om vädret tillåter!
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025