Nr:18
Snabbare än Don Queer
Nej, jag gör som alla som loosat kortet för fortkörning: Jag gnäller som en käring!Bingo skrev:If You can't do the time, do'nt do the crime. Seså, försök ta det som en man![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag gör som alla som loosat kortet för fortkörning: Jag gnäller som en käring!Bingo skrev:If You can't do the time, do'nt do the crime. Seså, försök ta det som en man![]()
Chrille skrev:Inget är vare ser mer eller mindre värt även om jag personligen inte är impad av stuntning.
Finns väl inget hopplöst eller ogenomförbart i en stuntshow under en RR-tävling.Chrille skrev:För att jag är dålig på fria fantasier, hopplösa drömmar och praktiskt ogenomförbara spekulationer?
Nr:18 skrev:Allt som faller utanför din ram är inte ogenomförbart, om man bara har lite vilja.
Det måste inte ske på banan. De kan ske i nära anslutning. Det är, som sagt, ett problem men bör gå att lösa på vissa banor i alla fall.Chrille skrev:Min ram?? Kom igen. Gällande ram är ramen för hur en SM/SO-helg ser ut. Minsta chans att minska dötiden på behövs för att ge de aktiva, som betalar stora pengar för att få tävla, mer körtid.
Ska vi skippa en klass? Hitta på nya tidsschema. Döda stuntaren som lägger en oljefläck på griden och indirekt stryker dagens sista klass
Mina ramar?
Rigge skrev:...
"Hmmpf... 8 av 10 på RR forumet skulle aldrig kolla på en stuntshow![]()
![]()
![]()
![]()
Hur ska vi få dom att få riktiga intressen istället för att bara åka runt runt?"
Låter det bra?
Men det är ju det vi diskutarer! Hur vi ska locka mer publik!Chrille skrev:
Ordnar vi publik så får vi något att trycka på med. Pengar och intresse från allmänheten kan ge oss frikostigare tidsramar på tävlingshelgerna och då kanske skapa nya förutsättningar som tillåter pausunderhållning...
Nr:18 skrev:Men det är ju det vi diskutarer! Hur vi ska locka mer publik!![]()
Var stod det att vi ska stryka klasser? Har jag missat nåt?Chrille skrev:Publik på bekostnad av en klass?? Publiken får värvas geniom att vi berättar att vi finns, som vi har gjort i ett par år nu. Det har ju funkat. Varför har rookiesarna flest fotografer ute på banan? Varför stannar många på läktarna kvar för att se dagens sista erjs? Jo för att vi syns hörs och berättar vad som gäller.
Nr:18 skrev:Var stod det att vi ska stryka klasser? Har jag missat nåt?
Chrille skrev:Bra? Nu har det missförståtts igen.
Vill ni ha publik till en stuntshow så leta inte på RR-forumet.
Vill vi ha publik till en RR-tävling så är inte SH rätt ställe att värva på.
Det var mer ett konstaterande än ett fördömande. "Sporthoj.com kommer inte vara rätt plats att värva publik på FÖR ATT...."
Chrille skrev:Då tar vi det en gång till och med enkla ord....
Var nånstans i våra schema finns det tid för stuntare när vi nästan aldrig hinner köra alla våra klasser ändå???
Nu lägger jag ner diskussionen. Det finns inget att tillägga. Du har bestämt dej för att det inte går och då kan jag inte sitta här och försöka övertala dej att se möjligheter istället för svårigheter. Jag tror stenhårt på att en rr-tävling måste vara attraktiv för att locka publiken och i dagens läge är endast Veidec/STCC tillräckligt attraktivt för att dra publik. Har du några konkreta förslag att komma med istället för att såga alla diskussioner?Chrille skrev:Då tar vi det en gång till och med enkla ord....
Var nånstans i våra schema finns det tid för stuntare när vi nästan aldrig hinner köra alla våra klasser ändå???
Nr:18 skrev:... Har du några konkreta förslag att komma med istället för att såga alla diskussioner?
...
Chrille skrev:...Publiken får värvas geniom att vi berättar att vi finns, som vi har gjort i ett par år nu. Det har ju funkat. ....
Chrille skrev:KickAss - trovärdighet??? Har du varit på en tävling så du ska uttala dej överhuvudtaget??
Chrille skrev:Vill ni ha publik till en stuntshow så leta inte på RR-forumet.
Vill vi ha publik till en RR-tävling så är inte SH rätt ställe att värva på.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |