Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Du pratar posers alltså.. Men du, de är inte helt ovanliga i rr-depåerna heller..
Jag tycker fortfarande att jippon, som dessutom har med motorer att göra är intressanta på en racingtävling.
Stuntåkning, eller varför inte ett gäng trialåkare? Hellre det än ett hopp-slott iaf...
Chrille skrev:Inte du ocså Filip. Jag har väl inte sagt att rr-åkare är lite bättre än övriga hojåkare.Det jag har sagt är att sporthojsknuttar inte är speciellt genuina, äkta eller helt enkelt motorintresserade som man felaktigt kan förvänta sig. Jag har inte sagt att RR-åkare är det ultimata.
ParaplyflickoroFFkeFF skrev:Kan vi inte skippa moraldiskussioner här, utan återta det tråden handlade om. Nämligen, vad vill folk se för jippon förutom RR på en rr-tävling?
Swedie skrev:Nu förstår jag! Du säger bara att DU är BÄST! Men ok, då vet jag![]()
![]()
Silwer skrev:...
Jag kommer köra alla mina mc år i trafiken, jag är helt enkelt inet intresserad av att köra tävlinga på nån bana, det är möjligt att jag är sämre på nåt sätt då och icke motorintresserad mm.
Rigge skrev:.... Jag älskar att "stunta" och tränar som fan på att försöka bli bättre och bättre. Har jag mindre intresse än om jag skulle kört RR?
Vissa får inte ens titta i stuntforumet....GSXR1100R skrev:Bra synpunkter, trådar som dessa kan dock ligga här, inte säkert att målgruppen tittar på RR sektionen, likväl som att vissa inte läser i stuntsektionen.
Varför är jag inte förvånad?Chrille skrev:Emot!
Det finns inte tid till det. Dessutom behöver även åskådare pissepaus.
Men tanken i sig är inte fel...
Chrille skrev:Exakt!!![]()
Men för att återgå till frågan som tråden inleddes med som jag faktiskt har hållt mig till då:
Ska vi har mer folk på läktarna under tävling så gäller det att gå på rätt målgrupp. Den klassiske SH-knutten anser jag inte höra dit.
Om jag tar tag i ett gäng knuttar härifrån och säger "Vi sticker till A-torp och ser på EM i roadracing så kanske jag får med mig en av tio.
I en vanlig mc-klubb, med mer allmän inriktning, så skulle jag gissa på tre av tio, kanske fler. Och två veckro senare kommer någon och frågar om vi inte ska åka och kolla Speedway...
Chrille skrev:När sa jag att stuntare är mindre äkta än RR-förare??
Jag har sagt att sporthojsknuttar, som grupp, känns oäkta och tunn. Jag har inte nämt stuntare någonstans.
Nr:18 skrev:Vissa får inte ens titta i stuntforumet....
Silwer skrev:....
Likaså kan jag väl tycka det är kul att åka lite hoj utan att älska rr och massa sånt?
Men du tänkte att just sporthojsåkare var extra ointresserade, det kanske stämmer om man räknar in de här som bara åker ett kort tag främst för att imponera på andra, de vet sällan vad de håller på med i vilket fall.
Annars tror jag vi är som vilka som helst, men jag kan ha fel.
Rigge skrev:Man kan läsa mellan raderna ibland, inte just bara i den här tråden.
Chrille skrev:Det är väl precis det jag säger?![]()
![]()
Nr:18 skrev:Varför är jag inte förvånad?![]()
1 inlägg= livstids banning?Swedie skrev:har å göra med att dessa personer kom in å klanka på personerna med Stuntintresse.
Allt som faller utanför din ram är inte ogenomförbart, om man bara har lite vilja.Chrille skrev:För att jag är dålig på fria fantasier, hopplösa drömmar och praktiskt ogenomförbara spekulationer?
If You can't do the time, do'nt do the crime. Seså, försök ta det som en manNr:18 skrev:1 inlägg= livstids banning?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |