Stuntare i Vallentuna?

Samma här, om jag får ihop hojen igen. :(

Eftersom att det inte verkar bli någon vidare vinter så kanske man kan dra igång innan "säsongen" drar igång, vad tror ni?

Om det styrs upp något så är jag på och kör. Måste träna lite känner jag.

jaa...de vore skit skoj om vi kunde styra upp nått!
Tips på ställen? Vill ni köra ute eller inne??

Finns det inget stort ställe inomhus som är tomt? vore ju kanon.
Fast annars brukar man väl kunna börja smyg-träna i slutet utav januari.

:rolleyes: Finns det inte en inomhushall i södertälje där de kör motard? Kanske går att hyra den om man e ett par st..

hehe jo. jag jobbar 100meter från den. kan höra med den när jobbet börjar igen.
Dom har ju hundratals däck som dom bygger banorna utav. men dom kanske flyttar på dem om man hyr ut hallen en helg.

hehe jo. jag jobbar 100meter från den. kan höra med den när jobbet börjar igen.
Dom har ju hundratals däck som dom bygger banorna utav. men dom kanske flyttar på dem om man hyr ut hallen en helg.

Fyfasen där ser man..vore klockrent är hallen stor?:D

Lagom stort: 10 000 m2. ett plus är att det är asfalt. men det kan bli lite klurigt för dom som inte kan köra slow-wheelies.
Fast fasiken, Jag kom på att jag måste köra in hojen först. Men jag kan höra med gokart äventyr om ni vill.

Last edited:
Där jag brukar köra utomhus på sommaren har dom stora hangarer. jag har nummret dit som jag fick innan gubben som äger stället blev tokig när vi drog upp en stor brasa av gammalt militär bråte.
Någon utav er kan ju ringa och höra.

Där jag brukar köra utomhus på sommaren har dom stora hangarer. jag har nummret dit som jag fick innan gubben som äger stället blev tokig när vi drog upp en stor brasa av gammalt militär bråte.
Någon utav er kan ju ringa och höra.

Skicka pm med nr please:)

Täby kanske är nära, där har du ju lukas:tuttar :P sen kan du alltid stunta på galoppfältets parkering i täby

Go-kart hallen hade ingen lust att tömma och flytta på deras bana för stunt under helg. tyvärr.

Kurs? lättast e väl att prova sig fram..=)

Ja konceptet med lärarledd undervisning är klart överskattat inom det mesta..

Skidor, matematik, öppen bröstkorgsoperation, köra motorcykel osv, ja ALLT är lättare att lära sig på egen hand istället för en erfaren lärare:notme

Om ni letar efter en stuntare i Vallentuna så kan ni titta lite längre norr om Vallentuna, såg ett miffo i somras som stuntade på gångvägen mellan Vallentuna och Lindholmen endast iklädd ett par slitna jeans. Jag tror att hans syfte var att impa på fjortisarna vid Lindholmens station.

Och ditt syfte? Viktigare?

Last edited:
Ja konceptet med lärarledd undervisning är klart överskattat inom det mesta..

Inte riktigt så jag menade utan att det är lättast att känna sig fram..tips o råd är självklart skitbra men att gå nån kurs...haha:gnissla
NHört att några öppnat en wheelieskola..låter lagom wierd enligt mig men visst vad gör folk inte för att tjäna lite stålar..:yoparty
Att kolla filmer på nätet där de går igenom grunderna hjälper nog rätt mycket..sen att öva:tummenupp

Tips och filmer...Går rätt bra för min del.. men visst folk gör som dom vill såklart :)

Last edited:
Ja vafan det tycker jag att vi ska göra! :tummenupp
Frågan är ju bara vart och när...?
Rosersbergs industriområde verkar vara ett ganska bra ställe eller nån stor parkering nånstans..?

Nya industriområdet i rosers finns de 1 grymt stor asfaltsplätt man kan stunta på.. Där ska ni ju ha nått om de ska va i rosers.. :hjälm

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka