Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, om jag får ihop hojen igen.
Eftersom att det inte verkar bli någon vidare vinter så kanske man kan dra igång innan "säsongen" drar igång, vad tror ni?
hehe jo. jag jobbar 100meter från den. kan höra med den när jobbet börjar igen.
Dom har ju hundratals däck som dom bygger banorna utav. men dom kanske flyttar på dem om man hyr ut hallen en helg.
Där jag brukar köra utomhus på sommaren har dom stora hangarer. jag har nummret dit som jag fick innan gubben som äger stället blev tokig när vi drog upp en stor brasa av gammalt militär bråte.
Någon utav er kan ju ringa och höra.
Haha soft..styra upp nått?![]()
Täby kanske är nära, där har du ju lukas![]()
sen kan du alltid stunta på galoppfältets parkering i täby
Kurs? lättast e väl att prova sig fram..=)
Om ni letar efter en stuntare i Vallentuna så kan ni titta lite längre norr om Vallentuna, såg ett miffo i somras som stuntade på gångvägen mellan Vallentuna och Lindholmen endast iklädd ett par slitna jeans. Jag tror att hans syfte var att impa på fjortisarna vid Lindholmens station.
Ja konceptet med lärarledd undervisning är klart överskattat inom det mesta..
Inte riktigt så jag menade utan att det är lättast att känna sig fram..tips o råd är självklart skitbra men att gå nån kurs...haha![]()
NHört att några öppnat en wheelieskola..låter lagom wierd enligt mig men visst vad gör folk inte för att tjäna lite stålar..![]()
Att kolla filmer på nätet där de går igenom grunderna hjälper nog rätt mycket..sen att öva![]()
Tips och filmer...Går rätt bra för min del.. men visst folk gör som dom vill såklart![]()
Ja vafan det tycker jag att vi ska göra!![]()
Frågan är ju bara vart och när...?
Rosersbergs industriområde verkar vara ett ganska bra ställe eller nån stor parkering nånstans..?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |