Stuntare...här har ni nåt att rulla till!

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 13557
  • Start date Start date
Stuntare=varvstopp....eller?

Last edited by a moderator:
Vad är det där för tillställning egentligen? Alla filmer från det där eventet ser ju ut som en krigszon med en massa lera, skräp och slödder :gnissla

Så höll man ju på när man var moppe pucko men de finns tydligen vissa som aldrig växer upp!

När jag och kompisen var i Danmark i somras så var det en som höll på och varva så som du gör ,Kompisen blev så förbannad för det gick inte att snacka så han klappa till killen,sen var det lungt,var det du ?

Killen, var lite osäker på om tomgången var rätt. Personligen tycker jag den var ett par hundra varv för hög, MEN smaken är som baken!

:näsblod

När jag och kompisen var i Danmark i somras så var det en som höll på och varva så som du gör ,Kompisen blev så förbannad för det gick inte att snacka så han klappa till killen,sen var det lungt,var det du ?

Vem pratar du med? Trådstartaren som länkar till en Fransk film? Är det honom du pratar med? Hur känner du att du ligger till med läsförståelsen?

Vem pratar du med? Trådstartaren som länkar till en Fransk film? Är det honom du pratar med? Hur känner du att du ligger till med läsförståelsen?

Sorry ,jag såg nu att det inte va trådskaparen som gasa:huvet

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...