Stuntare...här har ni nåt att rulla till!

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 13557
  • Start date Start date
Jag bryr mig jättemycket för det är min hoj, min träff, min tillvaro han stör, det händer varje dag utanför mitt fönster, alla håller på likadant... eller inte:rolleyes:

Får mig att tänka på en helt vanligt kväll på Bomber Weekend... Där den ena varvstoppsutlösningen avlöser den andra. Sånt som händer...där spriten går in går vettet ur:D

Aldrig förstått mig på sånt där. Sicken dåre!!! Vart ligger det roliga i gasa så där??? Vill man se hur länge den håller eller vadå??? :va

Vem pratar du med? Trådstartaren som länkar till en Fransk film? Är det honom du pratar med? Hur känner du att du ligger till med läsförståelsen?
Ehhhh... igårnatt så skrev trådskaparen att d va HAN som varva hojen,han har ändrat sitt inlägg imorse!!

Last edited:
Från 4.00 har djuren ihjäl en hoj så att vevstaken kommer ut :gråta

http://www.youtube.com/watch?v=D-aGkGt23VI&feature=related

Det ser ju jätteskoj ut:confused: . I några av klippen kan beteendet möjligen förklaras av att det är fransmän i farten:D . Men i ett av klippen verkade den begåvade filmstjärnan tala svenska, så den analysen verkar inte vara helt korrekt. Man misstänker att det är sprit med i bilden:D , tillsammans med endast ett par tre stycken hjärnceller.

/Ingvar

Ursäkta min dåliga franska men jävla spån! Verkar som dom har fastnat i 13 års stadiet och tror att baguetten på dom växer..

Ehhhh... igårnatt så skrev trådskaparen att d va HAN som varva hojen,han har ändrat sitt inlägg imorse!!

Vad har du fått det ifrån:confused: ?
Jag är inte fransos och har inte varit på Le Mans 24 timmars(filmklippet är därifrån).
Länkade endast filmklippet.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back