Stunt- och lekträff i Västerort?

ganska fint ikväll men lite för mycke träff mera än stunt ,sakna sicpack lite granna där , aja syns nästa tisdag å håller tummarna för ett bra tisdags väder :tummenupp

Det var kul igår, fast det var lite få som körde. (Matti din kyckling:rolleyes: )
Vore kul om det kom upp bilder och film, vem det nu var som filmade.

äre nån som kommer på tisdag ? Omm vädret tilllåter kommer jag förbi med kamera :D Så dra med lite folk så det blir lite fart på lundaträffarna igen :tummenupp

vilka dyker förbi på tisdag ? har vart lite dåligt med folk dom sista elr snarare dom första gångerna ,så nu tkr jag vi kan fixa ihop en hyffsat stor tisdags träff å hoppas på vädret :) det är iaf vad jag tycker. mvh Lill-sm

Jag kommer, dock fortfarande ej fått tag på insats till ljuddämpare.
Hojta till om ni störs alltför mycket.

Nja får se när tanten kommer hem så kan man kanske ta bilen bort och skaka lite tass med Janne S & Ex3mX.

Riktigt mysigt i lunda idag, alla nöjda och glada med sommarn 2007 som snart är här nu när solen sken.

Och nu, en sporthoj från lunda hållet som svängde in Avestagatan och sedan Törnbuskstigen runt kl 9, någon som känner sig träffad?

Riktigt mysigt i lunda idag, alla nöjda och glada med sommarn 2007 som snart är här nu när solen sken.

Och nu, en sporthoj från lunda hållet som svängde in Avestagatan och sedan Törnbuskstigen runt kl 9, någon som känner sig träffad?

Det var nog jag :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...