Stunt- och lekträff i Västerort?

ganska fint ikväll men lite för mycke träff mera än stunt ,sakna sicpack lite granna där , aja syns nästa tisdag å håller tummarna för ett bra tisdags väder :tummenupp
 
Det var kul igår, fast det var lite få som körde. (Matti din kyckling:rolleyes: )
Vore kul om det kom upp bilder och film, vem det nu var som filmade.
 
äre nån som kommer på tisdag ? Omm vädret tilllåter kommer jag förbi med kamera :D Så dra med lite folk så det blir lite fart på lundaträffarna igen :tummenupp
 
vilka dyker förbi på tisdag ? har vart lite dåligt med folk dom sista elr snarare dom första gångerna ,så nu tkr jag vi kan fixa ihop en hyffsat stor tisdags träff å hoppas på vädret :) det är iaf vad jag tycker. mvh Lill-sm
 
Jag kommer, dock fortfarande ej fått tag på insats till ljuddämpare.
Hojta till om ni störs alltför mycket.
 
Nja får se när tanten kommer hem så kan man kanske ta bilen bort och skaka lite tass med Janne S & Ex3mX.
 
Riktigt mysigt i lunda idag, alla nöjda och glada med sommarn 2007 som snart är här nu när solen sken.

Och nu, en sporthoj från lunda hållet som svängde in Avestagatan och sedan Törnbuskstigen runt kl 9, någon som känner sig träffad?
 
Riktigt mysigt i lunda idag, alla nöjda och glada med sommarn 2007 som snart är här nu när solen sken.

Och nu, en sporthoj från lunda hållet som svängde in Avestagatan och sedan Törnbuskstigen runt kl 9, någon som känner sig träffad?

Det var nog jag :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top