stunt körning i skåne

pidde85

wheelie master
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
yamaha raptor 700se-07 med massa godis
precis som det låter vi är ett gäng glada killar i 25 års åldern som stuntar regelbundet i nordvästra skåne. skicka pm om du vill köra med oss ju fler desto roligare, kvittar vad du har för hoj lr vad du kan, vi är alla här för att träna lära sig nya saker :tummenupp :tummenupp

Fan ser dåligt ut pidde

Fan pidde när du säger så låter de som att vi e jävliga!! Grabbar kom ihåg att vi håller på med grund grejor fortfarande! men men e ni sugna att körmed oss, så för fan!! jag kör en stuntkittad 636a

Jag är i ljungbyhed nästan var veckodag f o m 21 augusti, jag hänger gärna på. :)

Last edited:
Låter bra! Vi kan ju se vad vädret säger till helgen. typ lördag!? F5 ljungbyhed!? mvh: Mackan

sorry! går lite fort här!! (veckodag)!! vi ska ut en runda i dag! Ser att du har en sxv 550, har du haft klabb med startmotor??

Last edited:
Låter bra! Vi kan ju se vad vädret säger till helgen. typ lördag!? F5 ljungbyhed!? mvh: Mackan

sorry! går lite fort här!! (veckodag)!! vi ska ut en runda i dag! Ser att du har en sxv 550, har du haft klabb med startmotor??

Lugnt... Men det är inte förräns den 21/8 jag är där. Startmotorn har jag inte haft problem med.

Stuntar vi på F5 blir det helt perfa. :tummenupp

polarn har ska få sin tredje på garanti nu! på ca 70mil

då e du nere nu då? men du e bara där på vardagarna va? men nästa veckaska vi ta tag i de hela. jobbar som rese montör så jag har varit borta en del nu. Om du har vägarna förbi klippan så kör inom ditec. och prata med micke. de e han som kör en likadan cyckel som du.

då e du nere nu då? men du e bara där på vardagarna va? men nästa veckaska vi ta tag i de hela. jobbar som rese montör så jag har varit borta en del nu. Om du har vägarna förbi klippan så kör inom ditec. och prata med micke. de e han som kör en likadan cyckel som du.

Okej, men jag kör upp hojen när ni ska köra så säg till ett par dagar tidigare för den står inte i L-hed...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!