Stunt i Malmö [film]

Gött med film

R1:an med hemmagjord(?) undertail stod i Knutstorp förra helgen va??

Det hugger vi på!

Maverick_ou812 skrev:
Flippen o MM... om ni stuntar och lånat ut kameran till mig så ska jag filma satan!
Vi får bestämma tid och plats. Litta moppebejbs som kan applådera era trix kan kanske hyras in... :D

Det hade varit riktigt kul! :tummenupp

Får väl få ihopa våra hojjar först bara... min har körförbud och hans e stöldskadad och på verkstad. Men sen så! :yoparty

Moppebejbs kommer automatiskt så länge man håller sig till småbyarna utanför stan - typ löddeköpinge osv :D :D :rolleyes:

Malmö-motard skrev:
Det hade varit riktigt kul! :tummenupp

Får väl få ihopa våra hojjar först bara... min har körförbud och hans e stöldskadad och på verkstad. Men sen så! :yoparty

Moppebejbs kommer automatiskt så länge man håller sig till småbyarna utanför stan - typ löddeköpinge osv :D :D :rolleyes:
Lödde... är du galen?!?

Då kommer ju adnan_gangster och co och norpar Flippens hoj igen...
Lite kul idéer kan vi väl "sno" ihop iallafall!

Helt klart grym film! en lite fråga bara .. "fotstödet" på bakskärmen är det hemmagjort eller ?? ser jäkligt bekvämt ut iaf..

Mikey2000 skrev:
Helt klart grym film! en lite fråga bara .. "fotstödet" på bakskärmen är det hemmagjort eller ?? ser jäkligt bekvämt ut iaf..

Oh ja, ligger många timmars jobb bakom det - inte! :rofl Har bara sågat upp ett fyrkantigt hål för att kunna sätta foten mot bakramen. Funkar utmärkt...

Maverick_ou812 skrev:
Flippen o MM... om ni stuntar och lånat ut kameran till mig så ska jag filma satan!
Vi får bestämma tid och plats. Litta moppebejbs som kan applådera era trix kan kanske hyras in... :D

jag är lätt med när jag har fått min hoj.. då jävlar ska de köras! :fyllisar

står du för moppebejbsen? :hihi

regplåt??????

ta o skippa plåtarna om ni ska köra som ni gör.... :7peta .men annars va de grymt gjort :yoparty :yoparty :banana

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D