stulna hojar

mb622

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2004
Hoj
Yamaha RD500
Min ögonsten Yamaha RD500 -84 regnr CBK918 blev stulen 20-21 dec + en cr 125 cross -87 en yz 125 -87 regnr NEO905 en MTX 125 -83 regnr LNK017 en Reju Drac sm 50 -01 ramnr UT0R0018X3.Så det blev en rolig jul för mina grabbar och mig.Dom stals i närheten av Vattholma 2,5 mil n om Uppsala om någon ser eller hör något så hör av er till . mikaelberglund1@hotmail.com Ha en trevlig jul

Hej vill bara tala om den fina nyheten att RDn är hemma igen även MTXn tyvär med en del skador men det löser sig.Dom hade körts i ett hästsläp till Fasterna(Rånäs-Rimbo)in på en väg som går till Bygget och ca 1 mil in i skogen släpet dumpades vid Fasterna kyrka. Tack till alla som håller ögon och öron öppna.Även till Nortäljepolisen som stod i 2 tim och väntade på mig. Så nu är det bara resten kvar. GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA

Last edited:
Alltid lika tråkigt när det händer. Håller tummarna för att ni får tillbaka hojarna. När jag och farsan hade inbrott i september så hittade polisen iallafall ena av hojarna så chansen finns där alltid. Bor på lite fel ställe annars hade jag hållt ögona öppna. Men kolla över blocket och liknande sidor.
Finns väl inte hur många rd500 som helst till salu.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman