stulna hojar

mb622

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha RD500
Min ögonsten Yamaha RD500 -84 regnr CBK918 blev stulen 20-21 dec + en cr 125 cross -87 en yz 125 -87 regnr NEO905 en MTX 125 -83 regnr LNK017 en Reju Drac sm 50 -01 ramnr UT0R0018X3.Så det blev en rolig jul för mina grabbar och mig.Dom stals i närheten av Vattholma 2,5 mil n om Uppsala om någon ser eller hör något så hör av er till . mikaelberglund1@hotmail.com Ha en trevlig jul

Hej vill bara tala om den fina nyheten att RDn är hemma igen även MTXn tyvär med en del skador men det löser sig.Dom hade körts i ett hästsläp till Fasterna(Rånäs-Rimbo)in på en väg som går till Bygget och ca 1 mil in i skogen släpet dumpades vid Fasterna kyrka. Tack till alla som håller ögon och öron öppna.Även till Nortäljepolisen som stod i 2 tim och väntade på mig. Så nu är det bara resten kvar. GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA
 
Last edited:
Alltid lika tråkigt när det händer. Håller tummarna för att ni får tillbaka hojarna. När jag och farsan hade inbrott i september så hittade polisen iallafall ena av hojarna så chansen finns där alltid. Bor på lite fel ställe annars hade jag hållt ögona öppna. Men kolla över blocket och liknande sidor.
Finns väl inte hur många rd500 som helst till salu.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top