Stulet = Pengar

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Fick min hoj stulen för ca 3 veckor sen, jävligt jobbigt o drygt med alla telesamtal o annan skit, men all heder till mitt försäkbolag, det gick fort att få pengar insatt på mitt konto, fick 65000 kr för min Yamaha R1 01, så jag är nöjd :) :banana

Då vet vi vem som bjuder på Nivå ikväll.... :yoparty

65k var bra betalt, det ska du vara nöjd med...

Da Fris skrev:
2272777 Då vet vi vem som bjuder på Nivå ikväll.... :yoparty

65k var bra betalt, det ska du vara nöjd med...
Klart ja e nöjd,, Hehe ja nivå ja, det blir inget sånt ikväll, ska jobba imorgon, hörde att det gick rätt hårt till förra helgen, ni som bara skulle prata o ta det lungt, hehe :rofl :lol

Jotack, vi har alla en självdisciplin som en treåring när det gäller "Älskling, kommer strax ska bara ta EN öl med grabbarna..." :D

spinnanders skrev:
2273511 Ett av dom största :tungan

kan inte vara samma som mitt iaf, jag fick brev från mitt bolag, en sänkning till 532:-/månaden för min retta (halvförsäkring) från tidigare strax över 700:- :banana

wonderwizard skrev:
2274203 kan inte vara samma som mitt iaf, jag fick brev från mitt bolag, en sänkning till 532:-/månaden för min retta (halvförsäkring) från tidigare strax över 700:- :banana
Då får jag gratulera :tummenupp

spinnanders skrev:
2277704 Då får jag gratulera :tummenupp
eller är det så att du blivit gammal bara :banana

wonderwizard skrev:
2277714 nästa år kommer jag över det magiska 35, då lär det bli riktigt billigt.

vad blir det för hoj nu då ?

Kör en så´n där jethoj som Jay leno har! Du kommer väl undan med en rimlig premie på den med din fan. :4skrika

wonderwizard skrev:
2277714 nästa år kommer jag över det magiska 35, då lär det bli riktigt billigt.

vad blir det för hoj nu då ?
Köpte en R1 tre dagar efter stölden? måste ju ha hoj i detta fina vädret ju :) Hojen blev stulen natten mellan 2-3 juni, men fick likaväl betala hela försäkringen i juni :fatta!

spinnanders skrev:
2277728 Köpte en R1 tre dagar efter stölden? måste ju ha hoj i detta fina vädret ju :) Hojen blev stulen natten mellan 2-3 juni, men fick likaväl betala hela försäkringen i juni :fatta!

det e svårt att vara utan när det e så jävla fint väder...

jag har varit med om samma, problemet är ju att du fortfarande står som ägare, fast den är stulen. därav får man betala försäkringen. trist, men det e bara att bita i det sura äpplet

Teo skrev:
2277720 Kör en så´n där jethoj som Jay leno har! Du kommer väl undan med en rimlig premie på den med din fan. :4skrika

nä, den ser ju inte ut som om den går att svänga med, vad är det då för skoj ? :hihi

nä, det blir en nyare modell av retta. insprut är krav, helst 04-06
får se vad som dyker upp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph