Stulet = Pengar

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Fick min hoj stulen för ca 3 veckor sen, jävligt jobbigt o drygt med alla telesamtal o annan skit, men all heder till mitt försäkbolag, det gick fort att få pengar insatt på mitt konto, fick 65000 kr för min Yamaha R1 01, så jag är nöjd :) :banana

Då vet vi vem som bjuder på Nivå ikväll.... :yoparty

65k var bra betalt, det ska du vara nöjd med...

Da Fris skrev:
2272777 Då vet vi vem som bjuder på Nivå ikväll.... :yoparty

65k var bra betalt, det ska du vara nöjd med...
Klart ja e nöjd,, Hehe ja nivå ja, det blir inget sånt ikväll, ska jobba imorgon, hörde att det gick rätt hårt till förra helgen, ni som bara skulle prata o ta det lungt, hehe :rofl :lol

Jotack, vi har alla en självdisciplin som en treåring när det gäller "Älskling, kommer strax ska bara ta EN öl med grabbarna..." :D

spinnanders skrev:
2273511 Ett av dom största :tungan

kan inte vara samma som mitt iaf, jag fick brev från mitt bolag, en sänkning till 532:-/månaden för min retta (halvförsäkring) från tidigare strax över 700:- :banana

wonderwizard skrev:
2274203 kan inte vara samma som mitt iaf, jag fick brev från mitt bolag, en sänkning till 532:-/månaden för min retta (halvförsäkring) från tidigare strax över 700:- :banana
Då får jag gratulera :tummenupp

spinnanders skrev:
2277704 Då får jag gratulera :tummenupp
eller är det så att du blivit gammal bara :banana

wonderwizard skrev:
2277714 nästa år kommer jag över det magiska 35, då lär det bli riktigt billigt.

vad blir det för hoj nu då ?

Kör en så´n där jethoj som Jay leno har! Du kommer väl undan med en rimlig premie på den med din fan. :4skrika

wonderwizard skrev:
2277714 nästa år kommer jag över det magiska 35, då lär det bli riktigt billigt.

vad blir det för hoj nu då ?
Köpte en R1 tre dagar efter stölden? måste ju ha hoj i detta fina vädret ju :) Hojen blev stulen natten mellan 2-3 juni, men fick likaväl betala hela försäkringen i juni :fatta!

spinnanders skrev:
2277728 Köpte en R1 tre dagar efter stölden? måste ju ha hoj i detta fina vädret ju :) Hojen blev stulen natten mellan 2-3 juni, men fick likaväl betala hela försäkringen i juni :fatta!

det e svårt att vara utan när det e så jävla fint väder...

jag har varit med om samma, problemet är ju att du fortfarande står som ägare, fast den är stulen. därav får man betala försäkringen. trist, men det e bara att bita i det sura äpplet

Teo skrev:
2277720 Kör en så´n där jethoj som Jay leno har! Du kommer väl undan med en rimlig premie på den med din fan. :4skrika

nä, den ser ju inte ut som om den går att svänga med, vad är det då för skoj ? :hihi

nä, det blir en nyare modell av retta. insprut är krav, helst 04-06
får se vad som dyker upp

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back