Stulen!

_Pilot

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha DT125R
Min mc, Yamaha DT125R från -90, blanksvart med röda tribals på tanken, nya modelen av framskärm och lyskåpa, har blivit stulen i Västerås 12/6 kl 10.00. I sambandet sågs en silver grå audi kombi från -87 Så om ni ser eller hör något hör av er!!!!!!!!!!!

Tack på förhand!

Helt sjukt att folk kan göra detta!!

Jag bor i Västerås. Lovar att hålla ögonen öppna!

synd att det händer sånt här :mad:

får la hoppas att det är en idoit till tjuv som åker fast så folk lär säg att icke sno folks grejer .

men det är ju bara idoiter som snor en 125a och tror att de ska tjäna på det .. troligtviss en som tagit den på en svinartur har du kollat områdena runt om så den inte ligger i diket ?

Med tanke på att det än 125a kommer du troligtvis se någon gangster köra runt på den förr eller senare, håll ögonen öppna o va beredd att nita jäveln. Tråkigt att sånt här händer asså..:(

Fy fan vad arg man blir... Fick min suzuki stulen för 1 månad sen, en dag senare hittar polisen den... men jag har fortfarande inte fått tebax den av polisen... vill ju ta kort nu!!!

Den blev tagen på Hässlös elevområde. Jag går pilotlinjen och åker hem idag så kan inte hålla koll själv. Har vart runt och letat, men ingen hoj där inte...
Tacksam för all hjälp!

Som sagt, troligen några moppefuckon som snott den. Riktiga Mc-tjuvar snor inte 125:or. Så jävla surt.

nej precis.. man kan ju undra vad de ska med ne gammal 125:a till,som sagt bara korkat.. men med tanke på att de såg ut som en älrde man så kan man ju börja undra ännu mer...

Troligen någon som dragit en bombrepa med den, finns en del sånt lös folk på hässlö:rolleyes:

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing