Stulen ZZR i Enskede

razo

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
2009 Suzuki Bandit 1250 SA
Nån har stulit min Kawasaki ZZR 600 inatt (10 maj 2007) från xxxxxxxxxxxx. Hojen har reg nr xxx xxx. Om nån ser eller hör nåt om den så kan ni väl ringa mej på xxx - xxx xx xx eller ringa polisen.

Man blir så trött, stor å mekade med den igår kväll, oljade kedjan å ställde in förgasarna etc, åså imorse när man skulle åka till jobbet så var den borta. Att folk inte kan låta andras grejer vara ifred... :(

(tog bort reg nr etc eftersom hojen är återfunnen)

Bifogat

• 0450201748_resize.jpg
    0450201748_resize.jpg
    40.1 KB · Visningar: 56
Last edited:
En som stjäl en sådan där är endast för nöjesåka och den har troligen inget värde på den svarta marknaden, så jag kan lätt rekommendera att hålla utkik efter den på vägarna, om inte i samma färger men med sprayburksfärg på sig. Ledsen, ovan kan låta hårt... men jag gissar att så kan bli fallet gällandet din hoj!

Jo, prisen på blocket är ju mellan 25' å 30', så det känns ju inte som om man stjäl en sån för pengarnas skull direkt. Men det är ju ändå surt att bli av med den. Hoppas bara att man får tillbax den, det är ju inge roligt att vara utan hoj, annars måste man ju vänta en månad eller nåt sånt först innan försäkringsbolaget ersätter den.

Skulle sälja min för runt 17' utan att tveka, å då är den nyservad, nydäckad, nybesiktad :-) Jag googlar ständigt efter delar, så dyker det upp något skumt så skriver jag något.

Motorcykeln hittad! :)

Jag gick en sväng i området å hittade den bakom ett hus i närheten, men med sönderklippt skivbroms och helt förstört tändlås. :(

Det e för jävligt,,, hoppas du får något tips om piraterna som gjorde åverkan... Gud eller högernäven straffar alla för eller senare... må rättvisa inträffa

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!