Stulen Trajja i GBG

Det är ju själve satan att man inte kan få ha sina saker för sig själv. Detta är den andra bågen jag hört blivit stulen. Den första i år var en polares R1 -05. Han hade ägt den i ca två veckor innan någon tjuvskalle plockade den. Bågen var helt fabriksny.
Skulle jag få tag i någon av dessa svin så är det grymt mycket motiverat övervåld som kommer att utdelas.
En tanke är att ta två bågar, binda ett ben i vadera båge och sedan köra på var sin sida om en lycktstolpe i 100 km/h. :tummenupp

(Jag har fått njuta två gånger, båda gångerna var det någon som gjorde inbrott i min privata bil och jag kom på dom. Man ringer ju inte polisen med en gång, det är ju lite fördröjning innan dom får komma till plats! :rolleyes: )

Det är ju bara det att säkert 50% är bedrägeri.. Har lite svårt att tycka synd då..

Hultan skrev:
2151466 Det är ju bara det att säkert 50% är bedrägeri.. Har lite svårt att tycka synd då..

Vad finns det för anledningar att fiffla bort en språjlans ny hoj med garanti osv kvar? Fast det kanske inte var dem du åsyftade.

Hultan skrev:
2151466 Det är ju bara det att säkert 50% är bedrägeri.. Har lite svårt att tycka synd då..

Jag har heller ingen sympati med de som kör med bedrägerivarianten. De borde minst ha samma straff då det påverkar min premie.
Men de som defacto blir utsatta mot sin vilja, är jag benägen att tycka synd om.

Tjet skrev:
2151592 Vad finns det för anledningar att fiffla bort en språjlans ny hoj med garanti osv kvar? Fast det kanske inte var dem du åsyftade.
Kanske ångrar sig, sen så har priset sjunkit med 30k sen dom köpte den för en månad sen, lått att låta den försvinna då tyvärr.. Viss är det synd om dom andra. Finns inget värre än sketna tjyyvar..

Thunder skrev:
2151833 Jag har heller ingen sympati med de som kör med bedrägerivarianten. De borde minst ha samma straff då det påverkar min premie.
Men de som defacto blir utsatta mot sin vilja, är jag benägen att tycka synd om.
Ja precis visst är det så!

Säkert ang. uppklarde bedrägerier, men inte dom som inte kommer fram, av förklarliga skäl..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT