Jo, vem fan skulle sno en sån, å andra sidan så har den inte sett ut att vara på väg upp de gånger jag titta på den. Och jag tittar där varje gång jag sätter i nyckeln av den lite knepiga anledningen att de sätter en liten läderbricka på nyckelringen som hamnar precis där på styrhuvudet, och jag kikar på den för att se hur den lägger sig. Helt utan anledning.
Får ringa stället jag gjorde servicen på och fråga om de försökt sig på något med styrhuvudet, om så är fallet så får de fan pröjsa att jag lämnar in hojen på en verkstad och får den tittad på efter fler skruvar och annat skoj som sitter löst samt ny del till styrhuvudet.
Problemet med att komma hem löstes genom att ta sig hem till mina föräldrar, där min syster som lånar min bil över sommaren befann sig, lämnade hojen hos föräldrarna och tog bilen hem. Syster fick skjuts hem av föräldrarna.
Lyckligtvis finns det dessutom en auktoriserad kawamek 1 mil från föräldrarna så det ska nog fan gå att få ordning på hojen iaf.
Vad gäller att inte ha verktyg med sig för att plocka bort just den detaljen på hojen så hade jag alltid en full verktygssats i bilen förr, så då hade jag utan vidare kunnat plocka den.