Stulen regskylt [RRS 883]

Snabbast sättet för att få igång polisen är nog anmäla en att nån tjuvskjutit en varg. Då kommer till och med insatsstyrkan och griper folk.

Snabbast sättet för att få igång polisen är nog anmäla en att nån tjuvskjutit en varg. Då kommer till och med insatsstyrkan och griper folk.
Min hjärna kan fortfarande inte förstå det där. Ett jäkla djur? Ursäkta om jag säger så...

Första gången jag såg filmen "Varg" för typ 20 år sedan är nog när jag fick reda på det.

Min hjärna kan fortfarande inte förstå det där. Ett jäkla djur? Ursäkta om jag säger så...

Första gången jag såg filmen "Varg" för typ 20 år sedan är nog när jag fick reda på det.

Nu är vi ju ganska utanför ämnet men man kan ju undra hur det blev så här, svaret är troligtvs urbanisering och i princip total avsaknad av förståelse för dom som lever och blir drabbade i områden med varg.

Finns ju ett ganska omskrivet fall om detta, hade det varit jag som råkat ut för samma sak så hade jag nog suttit i fängelse några år och inte haft några bössor på väldigt länge. Nu gav man sig på en miljadär (tror jag) som hade ekonomi att driva fallet och få rätt.

I sammanhanget att blir misstänkt att jaga varg är nog att köra utan skylt eller miniskylt en bagatell.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN