RRbjorn
Medlem
Mellan 14-15 aug så hade någon kört in "fel nyckel"i tändningslåset o försökt starta hojen - utan framgång. Brydde sig inte om att försöka bryta klass 4 hänglås på fälgen först - vem har anklagat tjuvar o pundare för att vara smarta. Den 16 aug stal de nummerplåten på hojen.
Polisen ringde mig i morse o sade att man hittat min hoj i ett garage i västerort. Det visade sig dock att det var en annan sukka med filat ram & motonummer.
Fy fan vad jag hatar tjuvar!
Tjuvar står lågt i kurs - heldre ett straff för att visa civlikurage än låta försäkringen göra jobbet.
Tänk på att sätta lås på regplåten också...
Måste ge polisen credit också - skitbra att de hittar hojar (visserligen deras jobb men ändå).
Polisen ringde mig i morse o sade att man hittat min hoj i ett garage i västerort. Det visade sig dock att det var en annan sukka med filat ram & motonummer.
Fy fan vad jag hatar tjuvar!
Tjuvar står lågt i kurs - heldre ett straff för att visa civlikurage än låta försäkringen göra jobbet.
Tänk på att sätta lås på regplåten också...
Måste ge polisen credit också - skitbra att de hittar hojar (visserligen deras jobb men ändå).
Last edited:

? Alla nummer var bortfilade sade du i första inlägget + att de hade använt din nummerplåt - går inte att identifiera den och ge den till rätt ägare.//R
