Stulen nummerplåt till Speed Triple

maanders skrev:
2073409 Är lite sugen på att ringa till ägaren av bilen. :fatta!

-Hej, var det du din faan som tankade med "mitt regnummer"?
-Nej...
-Äe... Hepp...

Vad ska du säga? :)

F.Ö är det väl ingen som kommer tvinga dig betala nån bensin?
 
maanders skrev:
2071576 Fick precis ett telefonsamtal från en kille som jobbade på Statoil i Stockholm. Han berättade att de precis hade en bensinsmitning och det var mitt regnummer som hade filmats.

Problemet är bara att jag äger en Speed Triple som står inlåst i garaget i Karlskrona och fordonet i fråga var en Volvo V70.

Upplysningar som leder till att jag kan reda ut denna härvan mottages tacksamt då jag inte vill få hem massa lappar med obetalda trängselavgifter, p-böter, fortkörningsböter mm :mad:

Regnummer: SDG 871
Det kan inte vara så att statoilpersonalen sett fel på skylten på bandet då ?

Den risken finns ju också, inte alltid dom ser ordentligt på dom där bilderna.
Kolla upp detta först, innan ni polisanmäler å står i.
(Be dom dubbelkolla banden, innan ni gör er massa besvär.)

Bara ett tips.
 
War-psycho skrev:
2074114 Det kan inte vara så att statoilpersonalen sett fel på skylten på bandet då ?

Den risken finns ju också, inte alltid dom ser ordentligt på dom där bilderna.
Kolla upp detta först, innan ni polisanmäler å står i.
(Be dom dubbelkolla banden, innan ni gör er massa besvär.)

Bara ett tips.

Han sa att han hade kollat noga och att det inte var några tvivel på att det var mitt regnr. Det känns inte som om det är några raketforskare som vi talar om med tanke på att valet av regnr... :huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top