Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ska vara en redundant larmlösning har jag för mig. Alltså både GSM och "tråd". Samt att det larmar vid bruten kontakat (både gsm & "tråd").
jag fick samtalet 00.42, var nere 0047, sec kom 0050, när jag kom så kändes det en stark lukt av avgaser från min cykel i båthuset, (man måste åka igenom det för att komma ut på gatan)
Larmet har gått 2 ggr förr veckan , sec sa att spindlar löst ut, kan man lösa ut larm med störare ???
Han säger förstås: "Det stora antalet inbrott är fortfarande bara en kofot i dörren, säger Fredrik Gårdare, insatschef vid Stockholmspolisen"Det stora antalet inbrott är fortfarande en kofot i dörren, säger Fredrik Gårdare, insatschef vid Stockholmspolisen
Så surt! Blev själv drabbad av dessa "proffs", då var det båten de gav sig på.
Borde vara lagligt med 30 minuters medeltid, om man får tag på de som sabbar för vanliga knegar-Svenssons.
Det sjuka är att om en tjuv snor din hoj och sedan vurpar med den och skadar sig - Då får ditt försäkringsbolag ge ersättning för personskadorna som tjuven eventuellt har fått! Hur sjukt låter inte det??? -Heja Sverige säger jag bara!
Mitt försäkringsbolag sa till nu senast när min bil blev snodd att jag kan ställa av den, skulle brottslingen orsaka en olycka åker den på hela kalaset i stället för att försäkringsbolaget ska betala skadan brottslingen orsakat.
Bilen ej återfunnen en, vart borta i 40 dagar.
Att man ställer av sin bil/mc när den blir stulen är inte alls konstigt som privatperson rent ekonomiskt eftersom flertalet av dessa försäkringsbolag tom har en sämre policy moraliskt än de som stjäl hur egendomligt det nu än kan låta så kan man ju då undra hur det går för t ex lilla Lisa 7 år som är på väg till skolan med sina föräldrar och blir överkörd av denna tjuv där bilen nu är avställd enligt försäkringsbolagets förslag.Och vilka procedurer tvingas då lilla Lisa och hennes eventuella fortfarande levande föräldrar genomgå rättsligt med en redan förstörd och handikappad Lisa för resten av livet när tjuven sällan eller aldrig rent ekonomiskt kommer att betala något överhuvudtaget för dessa skador.Fy fan för ett sådant råd från ett som vanligt sniket försäkringsbolag.![]()
Att man ställer av sin bil/mc när den blir stulen är inte alls konstigt som privatperson rent ekonomiskt eftersom flertalet av dessa försäkringsbolag tom har en sämre policy moraliskt än de som stjäl hur egendomligt det nu än kan låta så kan man ju då undra hur det går för t ex lilla Lisa 7 år som är på väg till skolan med sina föräldrar och blir överkörd av denna tjuv där bilen nu är avställd enligt försäkringsbolagets förslag.Och vilka procedurer tvingas då lilla Lisa och hennes eventuella fortfarande levande föräldrar genomgå rättsligt med en redan förstörd och handikappad Lisa för resten av livet när tjuven sällan eller aldrig rent ekonomiskt kommer att betala något överhuvudtaget för dessa skador.Fy fan för ett sådant råd från ett som vanligt sniket försäkringsbolag.![]()
Mitt försäkringsbolag sa till nu senast när min bil blev snodd att jag kan ställa av den, skulle brottslingen orsaka en olycka åker den på hela kalaset i stället för att försäkringsbolaget ska betala skadan brottslingen orsakat.
Bilen ej återfunnen en, vart borta i 40 dagar.
Vilket bolag är det? Skulle inte förvåna mig om det är Folksam.
Jag har ett "enkelt" ärende, som tagit 4 år nu, utan att något hänt. 4 år!!!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |