Stulen MC Landskrona

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Röd och Mörkblå. En stund efter upptäckten av stölden, hittade vi den när den kom körande från Repslagargatan ut på Eriksgatan i Landskrona. Lyckades preja honom, men innan vi hunnit ut genom dörrarna på bilen, hade han stuckit igen. Jagade honom längs Fabriksgatan, Suelsgatan och fram till kyrkogården. Fuckot kan stan, eftersom han stack rätt över Carl XIIs väg, och in på kyrkogården, då var det givetvis stopp för bilen. Polisen kom som ett skott, men vi hittade inte honom igen. Positivt är att idioten lyckades tappa hjälmen, den har Polisen nu:tummenupp. Tipps mottages tacksamt.

Last edited:
Stulen mc Landskrona

Enligt Polisen var detta den fjärde hojen som stals, på tre dagar i Landskrona.
Två lär vara återfunna, på samma adress.
Wonderwizard, har du några tips var jag ska kunna leta?

Sicket svin, får du veta mera så hojta till. Ska hålla ögonen öppna i stan.

Nu får man väl fixa larm också.

Enligt Polisen var detta den fjärde hojen som stals, på tre dagar i Landskrona.
Två lär vara återfunna, på samma adress.
Wonderwizard, har du några tips var jag ska kunna leta?

vilka var de andra 3 hojarna som blivit stulna ? modeller ?

har du en bild på hojen som du kan ladda upp, kännetecken ?

jag ska hålla ögonen öppna, då jag vet av erfaranhet att mc tjuvarna kommer till Hbg när det är streetrace för att "visa upp sig"

vilka var de andra 3 hojarna som blivit stulna ? modeller ?

har du en bild på hojen som du kan ladda upp, kännetecken ?

jag ska hålla ögonen öppna, då jag vet av erfaranhet att mc tjuvarna kommer till Hbg när det är streetrace för att "visa upp sig"

Det sista kanske du inte borde sagt öppet eftersom även tjuvar har tillgång till Internet...

Adnan med kamrater som är i farten igen..Om han ens är ute i friheten.

Jag hörde för bara en minut sen någon hoj köra här fram och tillbaka (infarten/thorn) och sen fortsätta in i stan. Låtande "hej titta på mig så mycket jag kan låta".
Nu hörde jag polissirener med.......

Någon av de stulna hojarna kanske?

Ta en sväng förbi Kasernplan och sen upp till IP, där vid skateparken brukar de hålla till. Jag kan höra med brorsan om han har hört nåt, några av hans gamla klasskamrater är tyvärr indragna i fel kretsar.

Tack imaster. Jag har varit på bägge ställena ett antal gånger nu. Kan din bror luska ut något så vore det tacksamt. 5xM-DBT, varför ville du inte blanda dig?
Hade du någon info? Har snart kört upp två tankar på bilen, bara genom att köra och leta efter hojen.

Att inte folk kan skilja på ditt och mitt... *suck*
Jag kanske inte kan bidra så mycket men skulle det råka vara så att jag kanske fått någon bild på hojen/hojarna i lite andra vinklar, kanske från någon BKK eller liknande, så säg till bums så matar jag upp bilden/bilderna här...
Alla bidrag små ...
Hoppas du hittar din ögonsten snart SilverWolf... Och att "gynnarna" åker dit så det visslar om det...

Adnan med kamrater som är i farten igen..Om han ens är ute i friheten.

Var länge sedan man hörde något om honom ny tycker jag :S.

Dock finns det många fler, Tycker det varit lite väl lite med mc och mopedstölder här ute på senaste. Är väll "dags" igen...

Den verkar finnas kvar i Landskrona. Fått lite tips om var den synts. Verkar vara "prasselbyxor" som kör runt med den. Vilket stöder det jag misstänkt sedan vi jagade hojen. Har aldrig hört talas om någon som kör ifatt en mc med en diesel. Spånet kunde inte köra hoj.

Precis varit ute och jagat den igen. Den är def. kvar i stan. Två yngre svarthåriga förmågor. Utan hjälm, i t-tröjor. Reg.plåten kvar. Det var väl fan om ingen skulle kunna ta dom.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back