Stulen MC Landskrona

Precis varit ute och jagat den igen. Den är def. kvar i stan. Två yngre svarthåriga förmågor. Utan hjälm, i t-tröjor. Reg.plåten kvar. Det var väl fan om ingen skulle kunna ta dom.

har fan lust att komma ner och hjälpa dig att leta efter din mc,speciellt om den finns kvar i stan.
vet hur jävligt det är att få sin stulen jag har väl 2 veckor kvar innan jag kan kvittera ut en ny från f bolaget.
ge dom en smäll från mej ochså om du får tag på dom.:gnissla:gnissla

Har varit ute o gått med hunden i de områden, har du mera vid vilken tid. Har lagt ett skivbromslås i fickan så ser jag bågen kommer jag att låsa den direkt om den står still dvs...

Igår körde den först norrut på Stora Norregatan från Repslagargatan och över på Pilåkersgatan. Sedan kom den söderut samma gator igen efter en 5 - 10 minuter. Detta var vid halv åtta tiden, på kvällen alltså.

okey, ska ut med bågen innan jobb idag o ska köra lite i det området , ska hålla ögona öppna...

stulen

dom stal även en r1 i landskrona igår , min polare låste med styrlås, gick upp på 3 vån lämna en blomma, gick ner igen o då va den väck ca 3 min , han hitta den efter att jagat några kamelryttare några kvarterer bort med upp brytet lås, han hade ägt den i ca 6 timmar

Hojen ute igen. Syntes för 15 min sedan på Fröjdenborgsgatan.
2 kamelryttare utan hjälm på.

Har varit ute och kört en sväng, tog en runda i stan men ingen syn av din mc tyvärr..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman