Stulen KTM 660 05:a

Det skulle inte förvåna mig om tjuvarna eller de som har din hoj håller på och lägger på en ny lack på den just nu...
Tror dock att de kommer köra en del med den trots kylan, de är körkåta som fan.
Frågan är hur pass bra koll de har på trådar som denna? Borde ha en allmän tråd med tips osv och en "sluten" för oss som letar/jagar. När min hoj var "ute på äventyr" så skrev ju nån suspekt person tillochmed i tråden.
Har kört ett par varv i tuve just precis, inget av intresse där...

Tar mig ut på en sväng på lördag, ser ut som vädret blir bra:
meteogram.png

Är det i frölunda man skall koncentrera sig på?

//Andreas

Tråkigt att höra gubben!

Jag spanar vid nattöppna macken i Norra Tynnered i.a.f!

Mvh Mårten

Last edited:
Thanks!

Ser du dem så hoppar du bara på korsriddarbladen "and go medieval on their asses"! :smasha

Missade visst ditt inlägg... sorry.
Men det verkar ju helt klart finnas ett sammanhang!

Ja, o den ena hittades ju omlackad nånstans så det är säkerligen ingen orange man ska hålla utkik efter.

Vad tråkigt :mad: det kanske är samma killar som tog min 525:a för någon vecka sedan men Polisen hittade den i ett förråd i Tynnered! kanske läga att kolla runt i det området? min spray dom svart så var extra vaksam om ni ser en svartmålad du kanske inte tror att den är din! Jag skall hålla utkik! om detta inte slutar så kommer det att urarta i en slags älgjakt :huvet på dessa killar.

Säg till när säsongen börjar bara--- :tummenupp

Har skickat länken från stulnafordon, till några betrodda kompisar i partille, torslanda, tuve och även nordöarna. Så om den skulle dyka upp på något utav dessa ställen så ringer ja dig. (Har ditt nr sedan tidigare). Kommer även själv hålla mina ögon öppna.

Känns ju som att man måste plocka ner hojen i molekyler och gömma delar lite här och var:mad:

Har skickat länken från stulnafordon, till några betrodda kompisar i partille, torslanda, tuve och även nordöarna. Så om den skulle dyka upp på något utav dessa ställen så ringer ja dig. (Har ditt nr sedan tidigare). Kommer även själv hålla mina ögon öppna.

Känns ju som att man måste plocka ner hojen i molekyler och gömma delar lite här och var:mad:

Tackar :tummenupp

även jag blev ju av med min 625:a -06 i mölndal i våras. den har dock inte återfunnits:huvet

Den där vita skåpbilen... är det någon som har en anning om vad det är för modell på den?

Jag & Sharpedge drar iväg på en liten lördagstur runt 13 verkar det som....vi är dock osäkra på var vi skall leta...är det ngn som vill hänga på o guida oss så hojta....

Last edited:
Jag & Sharpedge drar iväg på en liten lördagstur runt 13 verkar det som....vi är dock osäkra på var vi skall leta...är det ngn som vill hänga på o guida oss så hojta....

Detta skulle jag tro som mest tänkbara område. Störs chans i område A skulle jag tippa på...

Bifogat

• Getto1.jpg
    Getto1.jpg
    152.1 KB · Visningar: 93
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...