Ktm exc 525 stulen efter annons på blocket

EasyEd

Gillar också att åka skidor
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
Suzuki
Ktm exc 525 stulen efter annons på blocket(upphittad av Polisen)

STULEN FRÅN GARAGET TORSDAGEN DEN 15:E
BRA BELÖNING TILL ER SOM LÄMNAR INFORMATION!
VIT BUSS MED LJUS KILLE UPPMÄRKSAMMAD PÅ GATAN VID LUNCHTID!
NI SOM VAR HÄR HAR 24 TIMMAR PÅ ER ATT LÄMNA TILLBAKS MC!
:pangihuve
Hittelön: 5,000 :-
UKT997
Göteborg, Västra frölunda
ChassiNr. I vbkrca40x4m545585

Arrow effektljuddämpare.
Rekluse koppling, lättkört och du bromsar inte stopp.
Nytt drivpaket kedjesläpa.
Pivot Pegz, skön känsla.
Nya bak & fram-hjulslager
C:a 150 timmar, och känns perfekt i motorn.
Nybytt olja, oljefilter och luftfilter.
Dämparna genomgångna av Mejer Suspension
Landsvägsregistrerad men avställd.
Startar alltid och är faktiskt lättkörd.
Kraft finns det alltid när du behöver.
Blinkers & backspeglar mm. Följer med.
Mycket Enduro för pengarna!

Pris: 29000 kronor

Bifogat

• KTM525-001.jpg
    KTM525-001.jpg
    99.9 KB · Visningar: 229
Last edited:
Nej fy fan va pissigt!..

Letar ju som synes efter en såndär och har även kollat in din lite så jag kommer ju garanterat hålla fortsatt uppsikt efter annonser osv, har du nå regnr o ramnr?

Nej fy fan va pissigt!..

Letar ju som synes efter en såndär och har även kollat in din lite så jag kommer ju garanterat hålla fortsatt uppsikt efter annonser osv, har du nå regnr o ramnr?

Här kommer regnr: UKT997 och ChassiNr. I vbkrca40x4m545585

Hittelön: 5,000 :- för kill... motorcykeln:tummenupp
Platsen var Göteborg, Västra frölunda håll ögonen öppna! ser ni något ring 0709-506952:huvet

easyed, min 525 blev stulen inatt med, västra frölunda! min morsa vaknade i förrgår natt pga det stod en stor vit skåpbil och brummade utanför vårat hus. lär ju vara samma som varit hos dig! hon sa att den var heltäckt vit och varför står det en sådan bil 03.30 med nedsläkta lysen?

easyed, min 525 blev stulen inatt med, västra frölunda! min morsa vaknade i förrgår natt pga det stod en stor vit skåpbil och brummade utanför vårat hus. lär ju vara samma som varit hos dig! hon sa att den var heltäckt vit och varför står det en sådan bil 03.30 med nedsläkta lysen?

Fan va onödigt att alla 525or blir snodda istället för att ja köper dem billigt :D:näsblod
Nej fy fan, regnr o ramnr på din me så håller vi samma utkik efter din!

Fan vad surt!
Skall snart lägga ut min så man får väll inte lägga in reggnummer på hojen.

Håller koll.
Hade du nåt ramnr eller är jag blind o missade det?

Kan va bra o ha så ska jag se till att verkligen kolla sånt på eventuella hojar jag åker och kollar på för köp.

Fan vad surt!
Skall snart lägga ut min så man får väll inte lägga in reggnummer på hojen.

PMa mig lite info om hojen så kanske jag eller polarn köper direkt istället så slipper du annons :)

Last edited:
orkar inte leta upp ram nr nu, är för deppig :( men den är rellativt lätt att känna igen, fullt akra system, jaegermeister sadel överdrag och dekaler! ser man något liknande med ett keppmongo på så lär det ju vara den! D*DA gärna personen då som sitter på, jag betalar borgen för dig! :)

orkar inte leta upp ram nr nu, är för deppig :( men den är rellativt lätt att känna igen, fullt akra system, jaegermeister sadel överdrag och dekaler! ser man något liknande med ett keppmongo på så lär det ju vara den! D*DA gärna personen då som sitter på, jag betalar borgen för dig! :)

Så lätt o relativt billigt att sätta på ny plast o sälja iväg som en sx eller nåt annat oreggat :(

Hitta skåpbilen = regnr. = hälsa på killarna!

Det är garanterat samma killar! min dotter var hemma över lunchen och gick förbi skåpbilen, föraren var ljus med mörkt hår (såg irriterad ut enligt henne och var inte så snygg :-)) talade i mobilen =varskodde de andra som stal hojen + ytterligare folk på gatan har sett skåpbilen (helvit och ganska ny) backa upp för gatan (tog tyvärr inte regnr.)

Synd annars hade det kanske varit löst vid detta laget!:mad:

Det är garanterat samma killar! min dotter var hemma över lunchen och gick förbi skåpbilen, föraren var ljus med mörkt hår (såg irriterad ut enligt henne och var inte så snygg :-)) talade i mobilen =varskodde de andra som stal hojen + ytterligare folk på gatan har sett skåpbilen (helvit och ganska ny) backa upp för gatan (tog tyvärr inte regnr.)

Synd annars hade det kanske varit löst vid detta laget!:mad:
Fast å andra sidan så kan ju skåpbilen mycket väl vara stulen också, så det ger kanske inget iaf.

Jag tror folk har sett lite för många amerikanska deckare. Vi har inga borgenssummor i Sverige alls...

Jo de måste de göra... De går ju så många välkända brottslingar ute på gatorna så de kan väl bara bero på borgensummor??? Kan ju inte va så att rättssystemet i sverige suger så hårt.......... (obs ironi för dom som inte förstod de)

du easyed nu rullar det runt en orange 525a i tynnered. kompisar som har sett en liknande din. den finns någonstans i tynnered förmodligen!

Har du regg nr?
Ring honom! ring 0709-506952

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey