Stulen hoj idag KTM 625

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Stulen hoj idag 1/9 KTM 625

Hej!

Min motorcykel blev stulen idag 1/9 under dagen mellan 14:00-16:30 i Nacka.
Hojen stod fastlåst med kedja i ett cykelställ.

Min bror som bor i samma hus gick hemifrån vid två tiden och då stod hojen kvar och jag kom hem för tjugo minuter sedan och då var den borta!
Kedjan är borta med!

KTM 625
Orange
regnr: WBM013

Om ni ser något så hör av er till mig 0704504480

Last edited:
Fan vad jag blir less på folk som inte kan skilja på ditt och mitt.:huvet
Hoppas verkligen du får tillbax hojjen snart.

Vart i Nacka o hur ser hojen ut? :S Jobbar på UPS kan säkert se till att få lite survaliance därifrån ;)

Vart i Nacka o hur ser hojen ut? :S Jobbar på UPS kan säkert se till att få lite survaliance därifrån ;)

Saltängen i nacka.

Här kommer bilder så ni ser hur den ser ut
Extra surt eftersom jag renoverat hojen för ca 13 000 kr innan bl a nytt drivpaket o bakfälg som ni ser på bilden!

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    66.1 KB · Visningar: 161
  • 2.jpg
    2.jpg
    66.4 KB · Visningar: 130
  • 3.jpg
    3.jpg
    61.4 KB · Visningar: 134
Hittade länken i kedjan som de sågat/klippt itu

Annars inget spår av övriga kedjan...

Bifogat

• Picture.jpg
    Picture.jpg
    237.2 KB · Visningar: 233
Vad har du för utrustning när du åker på den? Iallafall hjälmfärg gärna bild för jag är FULT seriös på att stanna hojen om jag ser den och banka skiten ur karln om han inte har din hjälm.

Vad har du för utrustning när du åker på den? Iallafall hjälmfärg gärna bild för jag är FULT seriös på att stanna hojen om jag ser den och banka skiten ur karln om han inte har din hjälm.

Jag har blått skinnställ och svart hjälm.
Va lugnt. Får jag reda på något så skriver jag det här.

Har anmält till mitt försäkringsbolag och hos polisen och de har skickat ut efterlysning.

Nu är det bara vänta och hoppas att de hittar hojen i fint skick.

Men det känns som det är kört.

Avbiten länk (tror de har kört med bandsåg eller vad de heter) och kedjan borta (varför?? fingeravtryck eller vad?) och mitt på dagen. känns som en liga.

Nu har jag hängt upp lappar vid porten och porten brevid ifall någon sett hört något... Antagligen så får man inge napp men ändå. Lätt att göra.

Hittade länken i kedjan som de sågat/klippt itu

Annars inget spår av övriga kedjan...

sen kapad ut med klinga.. fy va surt.. hoppas dom hittar den snart..
polisen gjorde razzia mot lätter här i krokarna igår.. hitta 30 stulna motorcyklar.. mycke crossar.. nerplockade, embalerade och färdiga för avskeppning..
handeln måste vara ENORM i öst.. så jäkla mycket hojjar som själs bara här i sverige..

ett tips till framtiden som funkar bra för mig.. garage och en 50 kg hund (Amstaff/boxer blandning).. bild på hunden på garaget..
"Tar du dig in olovligen står vi ej för konsekvenserna, vi kommer släppa hunden"

Svart hjälm och blått Berik-ställ(tror det va berik) när du kör? Helvete tror fan jag såg dig på värmdövägen för någon vecka sedan. Stod vid skurustugan's busshållplats och du körde upp på skurubron.

Såg ut som en jävligt fin hoj grymt ledsen att den blev stulen :gnissla :mad:

Blir fan mer och mer rädd när man läser sånt här att köpa hoj pga det verkar som det är hur jävla enkelt som helst för fanskapen att sno hojen om dem vet var den finns och vill... :huvet

Hör absolut av mig om jag skulle se nått!

Last edited:
Men vafan! Såg att du bor i Nacka och insåg precis vem du är. Stod och snackade med Matte i söndags efter att vi kört lite då han skulle till dig. Både jag och polarn sa att det är lugnt där och att han inte behövde dra hem och hämta extra lås. Så safe var det att ha hojen där:(

Hjälper till att hålla utkik!

Last edited:
Svart hjälm och blått Berik-ställ(tror det va berik) när du kör? Helvete tror fan jag såg dig på värmdövägen för någon vecka sedan. Stod vid skurustugan's busshållplats och du körde upp på skurubron.

Såg ut som en jävligt fin hoj grymt ledsen att den blev stulen :gnissla :mad:

Blir fan mer och mer rädd när man läser sånt här att köpa hoj pga det verkar som det är hur jävla enkelt som helst för fanskapen att sno hojen om dem vet var den finns och vill... :huvet

Hör absolut av mig om jag skulle se nått!

Japp det var jag det.
Helt ok hoj som jag dessutom la ut lite pengar på nu då jag skulle sälja den och då blir den snodd!

Förmodligen har de kollat på blocket. Nästa gång skriver jag inte ut adress (har dock aldrig haft något problem med detta förut)

Men vafan! Såg att du bor i Nacka och insåg precis vem du är. Stod och snackade med Matte i söndags efter att vi kört lite då han skulle till dig. Både jag och polarn sa att det är lugnt där och att han inte behövde dra hem och hämta extra lås. Så safe var det att ha hojen där:(

Ah tjena. Jo jag sa precis till matte att han hade tur.
Han lär ju aldrig ta hojen hem till mig igen iallafall.

Last edited:
Uppdatering:

Det lönar sig att sätta ut lappar!
Ringde en person idag och sades ha sett detta så nu skall denne lämna tips till polisen.

jävla stjälande det är då! less man blir då! verkar klart vara sporthojar och motarder som ligger högst på listan!

Precis!! fan sjukt altså! vilken "tur i oturen" jag hade ... Förjävligt att man inte får ha grejjerna ifred

Precis!! fan sjukt altså! vilken "tur i oturen" jag hade ... Förjävligt att man inte får ha grejjerna ifred

Du hade ju några skummisar som kollade in din hoj matte när du va hos björn? Va det inte så?

Det här suger. Bor också i nacka och fick min hoj stulen i våras. Har nacka blivit gangsters hangout? :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman