Stulen hoj idag KTM 625

Ja, nu har jag hört talas om ett specifikt område där hojen ska ha körts omkring.
Ska åka imorgon o finsöka området. Förmodligen kommer man inte hitta något men det känns värt att göra det.

Jävla hojtjuvpack

Kan även tipsa att hojen saknade slipon då den blev stulen så har de inte satt på något annat så hörs hojen väldigt mycket och man lär höra den på lång väg.
Jag hade sliponet uppe i lgh då fästet skulle svetsas om

Last edited:
Fan vad surt, ska försöka kika efter den om den syns till.

Men på något sätt så känns det som att stockholmshojarna syns mindre till än andra orters hojar. Känns som dom åker till närmsta svartverkstad för demontering alternativt container för skeppning.

Varför det känns som det är för det är väldigt oblyga stölder. Mitt på dagen med verktyg i högsta hugg! Det är väl inte något som den lokale svennen brukar göra. Som denna hoj t.ex samt daytonan som blev stulen utanför polishuset på kungsholmen samt min kompis kompis hoj blev också stulen en ducati monster mitt på dagen på kungsholmen.

Surt det där hoppas dom inte kör bra och krashar med din hoj och dör. En idiot mindre och du får stålar ist för en sönderkörd men reparabel hoj!

Säg till om du vill ha sällskap när du letar efter hojen, jag kan tänka mig att hänga på ikväll.. peace

Säg till om du vill ha sällskap när du letar efter hojen, jag kan tänka mig att hänga på ikväll.. peace

De vore nice.
Kan PM:a platsen jag tänkt att "scanna" av om ni vill åka dit o hjälpa o leta.

Jag tror jag kan hänga på en vända ikväll också om det behövs.

samma här, kan PM:a platsen om du vill ta en tur i området.

Last edited:
Uppdatering. ingen som sett min hoj åka någonstans?
Snart har det gått så pass många dagar att man tror de dumpat den i dike eller liknade.

Körde runt lite där du sa att den fanns igår men såg inte ett dugg. Vädret var väl inte helt optimalt heller. Klistra upp lite lappar med bilder på hojen i området med hittelön?

Uppdatering förhör

Dags för en uppdatering.

Som sagt var detta ett tag sedan men idag var jag på målsägande förhör angående stölden och fick då ange lite uppgifter etc som jag gjorde när jag anmälde hojen 2009-09-01
Fick även reda på att hojen har hittats ute någonstans (ej på tomt eller garage utan ute på vägen/diket eller liknande)

Fick lite svagt svar om de hade någon misstänkt etc men något namn hade kommit in via tips. Tack vare att jag satte upp lappar så hade någon ringt in.

Försäkringsbolaget har gjort anspråk på hojen eftersom jag fick pengar av dem i höstas.

Skall bli intressant att se ifall det dyker upp någon misstänkt som de kan binda etc men ärendet är inte nerlagt iallafall.

Intressant. Få höra hur det går! Min R1:a som försvannkom aldrig tillbaka. Misstänker att den hamnade i Litauen. Han som var garageansvarig, och mycket olycklig pga stölden, tror att det var letter som jobbat för grannfastigheten i det delade garaget som inte kunde hålla sig. Jag var i Hongkong 1 januari till sista april så den stod där under kapell. Snopet när jag kom ner och skulle putsa upp den 1 maj.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT