STULEN Daytona 675

TropaDeElite

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2008
Hoj
Triumph Daytona 675
Min Triumph Daytona 675 blev stulen idag kl 19:00 på Kungsholmsgatan i Stockholm. Det är en helsvart daytona med Rizoma guldhandtag och ASV broms/kopplingshandtag i guld. I övrigt var hojen helsvart med tonat glas. Det satt även en Two brothers pipa, svarta stomp grips på samt xenonljus.
Motorn är även helt svartlackad.

http://www.larmtjanst.se/templates/Wanted/Vehicle.aspx?Regnr=AZT031

DSC05377-1.jpg

DSC05416.jpg

DSC05377.jpg

DSC05365.jpg

DSC05374.jpg

Last edited:
Man får inte behålla något nyare i storstäder :( Beklagar din sorg och hoppas hojen hittas oskadd inom snar framtid!!

fan vad synd, jävligt fin hoj! Hoppas du får tillbaka den i gott skick eller bra ersättning från fb.

jag trodde inte sånt skedde värst mycket dagtid!? speciellt inte inne i stan? :confused: Jävla folk det finns alltså!

jag trodde inte sånt skedde värst mycket dagtid!? speciellt inte inne i stan? :confused: Jävla folk det finns alltså!

det var väl några som var runt på stan förut och lastade hojar på en lastbil på dan, om jag minns rätt.

hur mycket fick dom jobba för att komma iväg med 675:an?

edit: snygg hoj!

Last edited:
Last edited:
jag brukar alltid ställa hojen där jag ser den, även om jag riskerar böter. (har aldrig hänt)

hittills har jag aldrig fått böter i något land, fastän polisen dykt upp när man rullat in på "icke" godkända ställen, verkar som de fattat anledningen till varför man ställt sig där.

Surt. Skall kasta ett getöga på bilkön till Silja Line idag som rullar förbi mitt kontor men åker den den vägen står den förmodligen i en skåpbil eller ett täckt släp, förmodligen inte öppet..

Tropa! Vad har du för ställ eller hjälm? Lägg upp bild på hjälmen så att man kan preja närmaste daytona som ser ut som din med "fel" hjälm och be honom vänta kvar tills polisen kan reda ut lite saker!!! Deal?!

Tropa! Vad har du för ställ eller hjälm? Lägg upp bild på hjälmen så att man kan preja närmaste daytona som ser ut som din med "fel" hjälm och be honom vänta kvar tills polisen kan reda ut lite saker!!! Deal?!

Vet inte om det har någon betydelse men har inte Daytonan elektronisk startspärr?? Om inte nycklarna satt i hur kan dom köra med den då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT